Veet Sensitive Touch Depilasyon Aleti

Veet Depilasyon Aleti Kullananlar Yorumları

Veet Sensitive Touch Tüy Alıcı ve Şekillendirici Depilasyon Cihazı Yorumları son dönemde yıldızı parlayan ürünlerden. Covid-19 sonrası evde epilasyon yapmak zorunda kalan Bayanların sıklıkla tercih ettiği bir ürün olan Veet Epilasyon aleti kullananların yorumları merak konusu oldu.Herkes biribirine Veet Depilasyon aleti kullanan var mı? Memnun musunuz? Hangi bölgelere veet depilasyon aleti kullanabilirim? Mesela yüzümde yada bacaklarımda veya Bikini bölgesinde Veet kullanabilir miyim? gibi sorular soruyor.

depilasyon aleti
VEET SENSİTİVE

Veet Depilasyon Aleti kullananlar ürünü yorumlar ile birbirlerine tavsiye ederken,henüz bu ürünle tanışmamış olanlarsa bu ürünün kullanıcı yorumlarını okumak için sabırsızlanıyor.Peki Veet Epilasyon Aleti Kullananlar memnun mu?Bu ürünü tavsiye ediyorlar mı? Yoksa Veet Epilasyon aleti hakkında bir şikayetlerimi var yorumları okuyarak görelim.

epilasyon aleti
Veet
Veet Depilasyon Cihazı Kullananların Yorumları

     "Veet Kullananların Yorumlarına bakarak kararsız kaldım ama sonra dayanamayıp aldım. Tüylerinizi kökten almıyor yüzeysel olarak kesiyor. Minik sarı tüylerinizden rahatsız oluyorsanız alın derim. Bıyık bölgesinde de başarılı. Kaşlarımı da cımbız kullanmadan hızlı ve pratik bir şekilde toparladım. Orman gibi kaşlarla tüylerle gezmektense pratik bu tür ürünleri kullanmak tercihim. Kimisi ay ben kesmem sertleşir falan diyor öyle bir şey yok. Yüzünüze yaptığınız ağda daha zararlı emin olun. Karar sizin ben iyi ki aldım diyorum şimdi anneme de alacağım hediye edeceğim her kadının çantasında bulunması gereken pratik ürünlerden biri. Üstelik hiç de yer kaplamıyor. 1 adet AA kalem pille çalışıyor. "Hepsiburada

       "Veet Epilasyon Aleti tamamen amacına uygun tasarlanmış hafif,  kullanışlı,  kaliteli,  sert plastikten gövdesi ile güzel bir ürün.  trim bıçakları yüz bölgesindeki tüyleri kesebilecek hassasiyetle tasarlanmış. Erkeklerin kullandığı traş makinelerine benzese de bu ürün kadınlar için. Kaş şekillendirme başlığı tam amacına hizmet ediyor. Bu ürünle tek tük dengesiz uzayan kaşlarınızı evde kendiniz düzeltebilir kuaför salonuna gidişlerinizi seyreltebilirsiniz. Saç ve kaş hattı arasındaki ne saç ne kaş olan tüylerin hassasça sivilce yapmadan alınmasında çok başarılı. Bıçaklar biraz ısınma yapabiliyor çok uzun süre çalıştırmayın. Yorumlarda kafa karışıklığı olmuş bu bir depilasyon cihazı yani tüyleri kökten almak için değil yüzeyden kesmek/kısaltmak için. "Hepsiburada

           "Veet depilasyon aleti  Sadece bikini bölgesi ve koltuk altı için aldım ürün hızlı teslim edildi,güzel paketli idi gayet minik bir çantanıza bile atıp taşıyabilirsiniz.1 adet kalem pil ile çalışıyor hızlı kesinlikle tüylerinizi alırken hissetmiyorsunuz.Lazer uygulaması gördüğüm için bu ürünü tercih ettim kökten almasını beklemeyin ürünün  "Hepsiburada

Veet Sensitive Touch

               "Veet Depilasyon Aleti Çok güzel temizliyor benim favorilerim, göbeğimde ve belimde tüyler söz konusu. Lazer görmüyor, ağda da yapmak istemiyordum bununla gerçekten temizlendim şaka gibi çok güzel" Trendyol

            "Veet Sensitive Touch ürünü gelir gelmez denedim,ağırlıkla yüzündeki yoğun sarı tüyler için almıştım,kökten almadığı için kalinlastiracagini düşünmüyorum,uygulaması kolay,alim amacima uygun ihtiyacimi karsiladi.kalın tüylerde de denedim ancak kökten almadığı için bir ay da yada ip gibi etki birakmiyor" Trendyol

         "Veet Sensiteve Touch depilasyon aletini hemen denedim.Yüz için gayet kullanışlı lazere gidenler tercih edebilir"N11


Veet depilasyon cihazı aldım ve hiç memnun değilim cihazı kullandıktan sonra tüylerin ciltte küçük küçük kaldığı görünüyor ve bu da çok kötü bir görüntü oluşturuyor. Jilet daha iyi deniliyor ama öyle bir şey yok ki jilet daha iyi reklamda görüp almak istemiş çünkü reklamda o kadar güzel bahsediliyor ki ben de alıyım dedim ama keşke almasaydım. Parama yazık oldu ..şikayetvar

Veet depilasyon cihazı aldım ama memnun değilim. Tüyleri yarım yamalak alıyor ve bunu Gratis şubesinden aldım ama ne değişim ne de iademi yaptılar. Direk size yönlendirdiler ve ben bu durumdan hiç memnun kalmadım. Madem bu alet böyle iyi almıyor yarım yamalak alıyor... şikayetvar

Veet Sensitive Touch Tüy Alıcı ve Şekillendirici Depilasyon Cihazı hakkında farklı bir yorumun varsa , kullanıcı yorumları yazarak bu ürünü almayı düşünen diğer tüketiciler ile paylaşabilirsiniz.

Evde Ağda Nasıl Yapılır.Çam Sakızı Ağda Hazırlama 

Post a Comment

YORUM YAZIP, GÖNDERME KONUSUNDA SIKINTI ÇEKENLER OLDUĞUNU SIK DUYUYORUM. ARZU EDENLER İÇİN YORUM GÖNDERME YOL HARİTASI:

1-Yorumunuzu yazın
2-“Yorum eklemek için bir kimlik seçin”i tıklayın
-“gmail” hesabınız varsa, o gözükür, onu seçin
-“gmail” hesabınız yoksa, “adı/URL” bölümünü seçin. “Adı” kısmına görünmesini istediğiniz şekilde adınızı yazın. URL’yi boş bırakın (eğer bir bloğunuz veya websiteniz yoksa)
3-“Devam”ı tıklayın
4-“Yayınla” tuşuna basın.

YORUMLARINIZ ÇOK DEĞERLİ, TEŞEKKÜRLER :)Bu Konuda İlk Yorum Yapan Siz olun...

Daha yeni Daha eski