İce therapy krem nedir,Ne işe yarar,Nasıl Kullanılır gibi sorular Bu ürünün Tv reklamlarında görünmesinden itibaren sıklıkla sorulmaktadır. İce Therapy krem hakkında en çok merak edilen konulardan birisi ise İce Therapy Tüy dökücü krem kullananlar tarafından yapılan kullanıcı yorumları olmuştur.Bu yazımızda sizlere İce therapy faydası var mı? Nasıl uygulanır,etkisini kaç seansta gösterir gibi sorularınızın cevabını İce Therapy Tüy dökücü krem hakkında hazırladığımız bilgilendirme yazımızda bulabilirsiniz.

epilasyon kremi

İce therapy krem Nedir?
İce therapy krem vücütta oluşan istenmeyen tüyleri ortadan kaldırmanın acısız ve ağrısız bir yöntemidir. İce therapy krem ile saatler süren Epilasyon seanslarına acı ağrı veren ağda seanslarına veda edin.Artık vücudunuz da istemediğiniz bir bölgede oluşan kıl ve tüyleri basit ve zahmetsizce ortadan kaldırabilirsiniz.
Peki İce therapy krem bu işlemi nasıl yapıyor. İce Therapy Krem içerisinde barındırdığı Instant Hair Removal jel sayesinde deri üzerinde bulunan kıl hücrelerinde -3 dereceye kadar bir soğuma sağlar ve kıl hücresini adeta şoka uğratır.Bu soğuma işlemi ortalama olarak 5 dakika sürer.Bunun sonucu olarak uygulanan bölgedeki kıl veya tüy kökü hücreden ayrılarak dökülmeye başlar.İce Therapy Krem Lazer epilasyona en yakın çözüm şeklidir.
İce Therapy Krem Ne İşe Yarar, Neye İyi Gelir?
İce Therapy Krem içerdiği İnstant Hair Removel jel sayesinde uygulandığı bölgede yer alan istenmeyen tüylerden kurtulmanızı sağlayacak zahmetsiz bir yöntemdir.Bu yöntem sayesinde 6 seans uygulanan bölgede yer alan tüyler ve kıllar dökülür 2 yıl süre ile bir daha çıkmaz.Bir Kadının aylık ortalama 1 kez ağda veya jilet yaptığını düşündüğünüzde ,ice Therapy krem gerçekten eşsiz bir çözüm yolu sunuyor.Buz epilasyonu yada buz terapisi olarakta bilinen İce Therapy krem sayesinde sizlerde istenmeyen bölgelerde yer alan tüylere ve kıllara veda edin.



İce Therapy Tüy Dökücü Krem Nasıl Kullanılır

İce Therapy Krem İstenmeyen tüylerin bulunduğu bölgeye bir miktar damlatılarak 5 dakika boyunca iyice masaj yaparak yedirilir.İce Therapy krem 5 dakika içinde sürülen bölgeyi -3 derece soğuma ısısına getirerek kıl hücrelerini şoka uğratarak dökülmelerini sağlar.Bu işlemden sonra dökülen tüyleri bir peçete yardımı ile alabileceğiniz gibi duş alarak iyice temizleyebilirsiniz.İce Therapy Tüy dökücü kremden en iyi sonucu almak için en az 3 seans uygulanması gerektiği belirtilmektedir.  6 Seans uygulama sonucu ise istenmeyen tüylerin 2 yıl süre ile tamamen yok olduğu iddia edilmektedir.Bu Konuda en iyi sonucu bizlere İce Therapy Krem kullananlar yorumları ile bu ürünün işe yarayıp yaramadığını bildireceklerdir.

tüy dökücü krem


İce Therapy Tüy Dökücü Krem Nereler de kullanılır

İce Therapy Krem istenmeyen Tüylerin bulunduğu her yere uygulandığı gibi,başlıca uygulama alanları
  • Koltuk altı ve bacaklar
  • Kollar ve bikini bölgesi
  • Kulak ve ensedeki tüyler
  • Sırt Omuz ve Göbek bölgesi
Yüzde istenmeyen sakallar yanak ve boğaz bölgesinde yer alan istenmeyen tüy ve kıllara rahatlıkla uygulanabilir.Bu ürün Hem Bayanlar hem de Erkekler tarafından rahatlıkla kullanılabilir.

İce therapy tüy dökücü Krem Zararlı mı? Yan Etkisi Var mı?
Üretici Firma tarafından beyan edilen bilgilere göre İce Therapy Tüy dökücü krem Herhangi zararlı bir madde bulunmamaktadır.Tüketici şikayetleri bölümünde bugüne kadar bildirilen herhangi bir yan etki yada şikayet bulunmamaktadır.

İce Therapy Krem İçeriğinde Neler Var?
İce Therapy Tüy Dökücü Jel içerisinde Aqua, Urea, Potassium Thioglycolate, Paraffinum Liquidum, Cetearyl Alcohol,  Calcium Hydroxide, Talc, Ceteareth-20, Glycerin, Sorbitol, Parfum, Magnesium Trisilicate, Potassium Hydroxide, Propylene Glycol, Lithium Magnesium Sodium Silicate, Butyrospermum Parkii Butter, Sodium Gluconate, Acrylates Copolymer, Hydrated Silica, CI 77891

İce Therapy Tüy Dökücü Kimler kullanabilir?

Bu ürünü hem Kadınlar hem de Erkekler istenmeyen bölgelerde yer alan tüyleri dökmek için kullanabilir
.
İce Therapy Eczaneler de Satılıyor mu?
Bu tür Tüy dökücü ürün satan firmalar her marka ve ürün için Farklı eczaneler ile çalışabilmektedir.Ancak Bu ürünün şu an da Eczaneler üzerinden satışı bulunuyor.Fakat her eczanede bulamayabilirsiniz. ilerleyen günlerde anlaşma sağlanırsa tüm  Eczaneler aracılığı ile de satılabilir.

İce Therapy Donma soğuma ya da yanma yapar mı?
Ürün -3 derece etkisi ile hücreyi şoka uğratacağı için cildinizde bir süre soğuma belirtisi ve akabinde hafif bir yanma oluşabilir.Bu yan etki değil ürünün cilde nüfuz ettiğinin yani etkili olduğunun bir göstergesidir.
kıl tüy dökücü


İce Therapy Krem Şikayetleri
İce Therapy Krem henüz piyasaya yeni çıkan bir ürün olduğu için henüz bir şikayete rastlayamadık.Genel olarak ürün teslimatı dolayısıyla kargo ve teslimat şikayetleri olsa da ürün bazında şikayet bulamadık.Sizin bu konuda herhangi bir şikayetiniz var ise altta bulunan yorum kutusuna yazarak bu ürünü kullanmak isteyen diğer tüketiciler ile paylaşabilirsiniz.

İce Therapy Sahtesi Var mı? Orijinal İce Therapy Nasıl Anlaşılır?
Ülkemizde malumunuz olduğu üzere taklitçiler tarafından hemen hemen her ürünün çakması üretilmektedir.Şu an piyasaya yeni çıkan İce Therapy tüy dökücü kremin sahtesi olduğuna dair henüz bir şikayet bulunmuyor.Ancak bu olmayacağı anlamına gelmiyor.En iyisi siz Bakanlık onaylı,Hologramlı barkod içeren orijinal ürünleri tercih ediniz.ürünü anlaşmalı eczanelerden temin edebilirsiniz. 
Dolandırılmamak için en güvenilir yöntemlerden birisi kapıda ödeme yöntemidir. instagram üzerinden satış yapan ve dolandırılanlar olduğu duyumunu aldım.Bu yüzden Bu tür ürünleri alırken ödeme yapıp mağdur olmak yerine kapıda ödeme seçeneği ile alışveriş yapmanızı tavsiye ederim.
Ice therapy yetkili satıcısı fabrika sağlık

İce Therapy Krem Satış Fiyatı Nedir?
İce Therapy Tüy dökücü krem şu anda internet üzerinden orijinal satış sitesi olarak belirtilen adresten 119 TL gibi bir fiyattan satışa sunulmuş durumda.şimdi indirimli fiyat 79 TL kaçırma
 
İce Therapy Kullananlar Yorumları
İce Therapy Tüy dökücü krem Kullananlar veya Kullanıcı yorumları ile alakalı güvenilir bir yoruma henüz rastlayamadık.Bu ürün henüz piyasaya yeni çıktığı için İce Therapy krem kullanıcı yorumları bulunmamaktadır. İce Therapy kullanıcı yorumları olarak okuyabileceğiniz yorumların ne derece güvenilir olacağını sizlerin takdirlerine bırakıyorum.Özellikle yeni piyasaya çıkan ve kendisini kanıtlamamış ürünlerde en önemli kriter Kullananların yaptıkları kullanıcı yorumlarıdır.Ticari satışa sunulmuş bir ürünü satın almak isteyen tüketiciler öncelikle bu ürünü kullananlar tarafından yapılan kullanıcı yorumlarını okuyarak karar verirler.Yani kullanıcı yorumları bir nevi referans görevi görür.

Siz de bu ürünü alıp denediyseniz,bu ürün hakkında öneri tavsiye veya şikayetiniz varsa referans olması açısından yorum yazarak diğer tüketicilere rehber olabilirsiniz.Yorumlarınızı bekliyoruz…

İşte İce terapy tüy dökücü krem hakkında makalemize bu ürünü merak edenler tarafından yazılan bazı yorumlar,

"Arkadaşlar alırsanız eczaneden alın bu sitelere mail atıyorum geri dönmüyorlar + ileti kabul edilmiyor bi nevi karşılıksız E POSTA. sitenin altında google onayı yok bilginize dikkat edin satan 2 site var ikisinde google onayı yok DİKKAT EDİN SADECE ECZANEDEN ALIN"

"arkadaşlar normal hali set bunlar 1 kutu 250 ml göderiyorlar orjıinali degil siteleri aratırsanız yabancı kaynaklarda bula bilrisiniz setli olanı alın"

"Ürünü bugün eczaneden tek şişe tüy dökücü şeklinde aldım,fakat seans uygulaması ne kadar süre ile olacak anlamadım,20 günde bir mi ayda bir kez mi yapılacak anlamadım."

"Lütfen bir markaya çamur atmadan önce dikkatlice araştırın"Ürün kişiye ve kıl sertliğine göre 3 ila 6 seans kullanıldıktan sonra etkisi görülür. 3 seans 1-2 kutu, 6 seans ise yaklaşık 3-4 kutu ice Therapy kullanımı kadardır."resmi sitesinden alıntıdır."

Bende almak istiyorum hangi siteden aldiniz internete çok güvenemedim alanlar memnun mu acaba,Bir de kutu içersinde ne var.Tüy dökücü ve azaltıcı olarak 2 ayrı sise mi yoksa ikisi ayni şişede mi?

Tuy dokucu ve engelleyici farkli siseler oyle anladim degil mi?
Ikisi set olarak mi geliyor yoksa farkli siparis mi veriyoruz.?

Ben 3 gün önce aldım kullanıyorum tüy dökücü de sorun yok tüyleri döküyor ama tüy engelleyici sürünce soguktan baya ürperdim diyebilirim.

27 Yorumlar

YORUM YAZIP, GÖNDERME KONUSUNDA SIKINTI ÇEKENLER OLDUĞUNU SIK DUYUYORUM. ARZU EDENLER İÇİN YORUM GÖNDERME YOL HARİTASI:

1-Yorumunuzu yazın
2-“Yorum eklemek için bir kimlik seçin”i tıklayın
-“gmail” hesabınız varsa, o gözükür, onu seçin
-“gmail” hesabınız yoksa, “adı/URL” bölümünü seçin. “Adı” kısmına görünmesini istediğiniz şekilde adınızı yazın. URL’yi boş bırakın (eğer bir bloğunuz veya websiteniz yoksa)
3-“Devam”ı tıklayın
4-“Yayınla” tuşuna basın.

YORUMLARINIZ ÇOK DEĞERLİ, TEŞEKKÜRLER :)Bu Konuda İlk Yorum Yapan Siz olun...

  1. Satın almak için eczaneye sordum daha gelmedi dediler. Internet üzerinden siparişe de güvenemedim açıkçası

    YanıtlaSil
  2. Ben 3 gün önce aldım kullanıyorum tüy dökücü de sorun yok tüyleri döküyor ama tüy engelleyici sürünce soguktan baya ürperdim diyebilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kargo kaç günde geldi acaba

      Sil
    2. Tuy dokucu ve engelleyici farkli siseler oyle anladim degil mi
      Ikisi set olarak mi geliyor yoksa farkli siparis mi veriyoruz

      Sil
    3. aslı hanım nereden sipariş ettniz ürünü ve 2 ayrı kutu şeklinde mi geldi.

      Sil
    4. Ayni kutu da mi çıktı

      Sil
  3. Lütfen kullananlar varsa beni de bilgilendirsin. Bende almak istiyorum ama işe yarıyor mu bilmek istiyorum.

    YanıtlaSil
  4. Bu ürün acaba her gün mü uygulanacak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tüy dökücü kremi hergun kullanmanıza gerek yoktur.tüyler uzadığında tekrar kullanın. Ben öyle yapıyorum.

      Sil
  5. Bende almak istiyorum hangi siteden aldiniz internete cok guvenemedim alanlar memnun mu acaba
    Birde kutu icersinde ne var
    Tuy dökücü ve azaltici olarak 2 ayri sise mi yoksa ikisi ayni sisedemi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://www.icetherapy.online/siparis.html?ref= ben burdan sipariş verdim 79 TL. Tek kutu 250 ml.daha elime ulaşmadı. Deneyince yorumumu yazarım.

      Sil
  6. alan deneyen var mı

    YanıtlaSil
  7. şimdi satın aldım bakalım 3 gün içinde yorum yazarım

    YanıtlaSil
  8. arkadaşlar normal hali set bunlar 1 kutu 250 ml göderiyorlar orjıinali degil siteleri aratırsanız yabancı kaynaklarda bula bilrisiniz setli olanı alın

    YanıtlaSil
  9. arakadaşlar alırsanız eczaneden alın bu sitelere mail atıyorum geri dönmüyorlar + ileti kabul edilmiyor bi nevi karşılıksız E POSTA. sitenin altında google onayı yok bilginize dikkat edin satan 2 site var ikisinde google onayı yok DİKKAT EDİN SADECE ECZANEDEN ALIN

    YanıtlaSil
  10. Tesekkurler uyariniz icin bende bunu merak ediyorum aciklamalar set olarak anlatıyor tuy dokucu ve azaltici olarak ama 250 ml.lik tek sise satiyolar o kafami karistirmisti aydınlattığınız icin sagolun

    YanıtlaSil
  11. Kullananlar var mi.memnun musunuz ise yaradi mi lutfen kullananlar paylassin

    YanıtlaSil
  12. Ürünü bugün eczaneden tek şişe tüy dökücü şeklinde aldım,fakat seans uygulaması ne kadar süre ile olacak anlamadım,20 günde bir mi ayda bir kez mi yapılacak anlamadım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tek kutu mu cikti engelleyici cikmadi mi icinden

      Sil
    2. Tek kutu mu cikti engelleyici cikmadi mı

      Sil
    3. Kutuda ne cıktı ne var ucerisinde

      Sil
  13. Net bir cevap yok kimseden. Alıyorum, alacam, sipariş verdim, lütfen alan kullanan varsa sorulan sorulara cevap verebilirmi acaba Allah rızası için. Bu kadar insan merakla beklemekte. Lütfen rica ediyorum.

    YanıtlaSil
  14. Bende merakla bekliyorum kimse net bir aciklama yapmiyoru dokucu ve azaltici 2 sise mi olmasi lazim nerden aldiniz memnun kalan varmi

    YanıtlaSil
  15. Lütfen bir markaya çamur atmadan önce dikkatlice araştırın"Ürün kişiye ve kıl sertliğine göre 3 ila 6 seans kullanıldıktan sonra etkisi görülür. 3 seans 1-2 kutu, 6 seans ise yaklaşık 3-4 kutu ice Therapy kullanımı kadardır."resmi sitesinden alıntıdır.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

YORUM YAZIP, GÖNDERME KONUSUNDA SIKINTI ÇEKENLER OLDUĞUNU SIK DUYUYORUM. ARZU EDENLER İÇİN YORUM GÖNDERME YOL HARİTASI:

1-Yorumunuzu yazın
2-“Yorum eklemek için bir kimlik seçin”i tıklayın
-“gmail” hesabınız varsa, o gözükür, onu seçin
-“gmail” hesabınız yoksa, “adı/URL” bölümünü seçin. “Adı” kısmına görünmesini istediğiniz şekilde adınızı yazın. URL’yi boş bırakın (eğer bir bloğunuz veya websiteniz yoksa)
3-“Devam”ı tıklayın
4-“Yayınla” tuşuna basın.

YORUMLARINIZ ÇOK DEĞERLİ, TEŞEKKÜRLER :)Bu Konuda İlk Yorum Yapan Siz olun...

Daha yeni Daha eski