Son Dönemde  Bölgesel yağlanma problemi olanların özellikle tercih ettiği bir ürün olan Soğuk Lipoliz Jeli vücutta oluşan fazla yağların parçalanarak dışarı atılmasını sağlayan mucize bir ürün. Lipoliz jel kullanıcı yorumları bu ürünü kullanmak isteyenler tarafından oldukça merak konusu oldu.Peki Lipoliz Jel kullananlar ne diyor? Kullananların yorumları ne yönde, lipoliz jeli tavsiye ediyorlar mı? lipoliz jel şikayetleri var mı?Detaylar yazımızda...


Soğuk Lipoliz Jel Nedir? Soğuk Lipoliz Krem Ne İşe yarar?

Hareketsiz yaşam,Düzensiz beslenme,hamilelik veya yaşlanmaya bağlı olarak zamanla kilo alabilir yada vücudumuzda belli bir bölümde bölgesel yağlanma meydana gelebilir.kimisi Hamilelik sonrası karın bölgesindeki sarkmalardan,kimi bel ve basen bölgesinde oluşan fazla kilolardan kimisi de bacak ve kalçalarda oluşan bölgesel yağlanmadan şikayetçi. İşte vücutta oluşan bu bölgesel yağların atılması için çalışan uzmanlar çok güzel bir ürün ile karşımıza çıktılar.Bu mucize buluşun adı Soğuk Lipoliz Jeli.

Soğuk Lipoliz kremi bölgesel yağlanmanın önlenmesi ve oluşan yağların dondurulup vücuttan atılmasına yardımcı olan bir ürün. Doğal içeriği sayesinde vücuda etki eder ve oluşmuş yağları dondurup,parçalayarak vücuttan uzaklaştırır.Soğuk Lipolis jeli tamamen bitkisel bir üründür,içeriğinde bulunan omega 6 ve omega 9 sayesinde ,yağlanmış bölgeye sürülerek iyice nüfuz etmesi sağlanır.Bu sayede yağlanmış bölgede oluşan yağların doğal yollarla vücuttan atılmasını sağlar. Lipoliz jeli sayesinde acı veren yağ aldırma seansları yanında estetik cerrahlarına yüksek ücretler ödemeniz gerekmez.

Lipoliz Jel doğal yağ yakıcı etkisi ile yağ hücrelerinin ölmesine ve vücuttan doğal bir şekilde atılmasına yardımcı olur.Güçlü etkisi sayesinde derideki sarkmaları önleyerek daha sıkı ve ince bir görünüme kavuşmanıza yardımcı olur.Soğuk Lipoliz Jeli bu anlamda Selülit şikayeti olan kadınların en çok tercih ettiği ürünler arasındadır.Sıkılaştırıcı etkisi sayesinde ,deri altına toplanmış yağları parçalayıp,portakal kabuğu görünümlü selülitlerden kurtulmanızı,sağlıklı ve fit bir görünüme sahip olmanızı sağlar.



Lipoliz Jel Kullanımı
Lipoliz jel nasıl kullanılır? Lipolysis krem nasıl uygulanır?

Bölgesel yağlanma olan bölge nemli bir bez yardımı ile iyice temizlenir.Bu bölge basen,kalça yada göbek olabilir. Lipoliz jeli uygulamak istediğiniz bölgeye sıkıp 10 dakika kadar masaj yaparak uygulayınız.Bu sayede ayda 7-9 kilo yağ yakımı sağlanmaktadır.

Lipoliz Jel İçeriği;Linoleic acid,Oleic asid,Hyarulonic acid 

Lipoliz Jel Kullananlar,Lipoliz Jel Kullanıcı Yorumları

Lipoliz Jel internet üzerinde oldukça popüler bir ürün son dönemde Tv'de reklamları dönüyor ve eczaneler üzerinden satışı yapılıyor.Daha önceleri Zayıflama merkezleri ve güzellik merkezlerinde farklı bir formu kullanılan Soğuk Lipoliz artık jel formuna girip evlerimize girdi.Yani bölgesel problemi olanlar 250 Ml şişelerde satılan bu ürünü alıp evlerinde kendileri uygulayarak kullanabilecek.
Peki Lipoliz Jel kullananlar ne diyor? Lipoliz Jel etkili mi,Kullananlar tavsiye ediyor mu? Lipolis Jel kullananlar memnun mu? Bu konuda ulaştığımız bazı Lipoliz Jel kullanıcı yorumları aşağıda yer alıyor.Lipoliz Jel kullanıcı yorumlarını okumak için sayfayı aşağıya kaydırın..

Soğuk lipoliz İşe Yaramadı    "Lipolysis adlı ürün hiçbir işe yaramıyor! Kanıta dayalı hiçbir yayınları yok! Yaklaşık 1 ay önce TV reklamında bölgesel zayıflama ürünü olan Lipolysis ürününü gördüm. Bir sonraki gün gidip eczaneden hem eşim hem de benim için 7 kutu bu üründen aldım. (iki aylık doz) İnternette ürünle ilgili ciddiye alınır bir şey bulamama rağmen yinede safça aldım. Ben iki bölgede eşim 4 bölgede ürünü kullanmasına rağmen ufacık bir değişiklik olmadı.

Ben Kullandım Fark var
" Ben kullanıyorum, aynı şekilde bende de asla yanma, öksürük, karıncalanma gibi bir yan etki olmadı. Sadece çok hafif bi serinlik hissi o kadar. Ona rağmen müthiş bir fark var hemde 6 günde. Ürünün vücudunuza alerjik bir yan etki göstermemesi işe yaramadığını göstermiyor yani. Buzdolabında tutuyorum, her gün günde 1 defa düzenli şekilde aynı saatte sürüyorum"

Lipoliz Jel'i Nasıl Kullanacağım
"Ben aldım kullanma kılavuzu olarak 5 dk masaj diyor ama bu pek mümkün olmuyor iki defa göbeğime sıkıyorum 2 dk sonra kupkuru nasıl 5 dakika masaj yaptım bana tam nasıl kullanacağımı yazar mısınız ve 3 haftadır kullanıyorum pek fark göremedim etkisi ne zaman çıkar"

 Soğuk Lipolysis Jel Yanma yapıyor
"Soğuk Lipoliz Jel kullanmaya başlayalı 1 hafta oldu.ben sadece 2 kez uyguladım. Kilo problemim için almıştım ama 1 hafta sonra gözle görünür bariz bir fark göremedim.Soğuk lipolysis kullananların yorumları çokta beklentiyi karşılamıyor.Soğuk lipoliz kullanıp memnun olanların sayısı bir elin parmaklarını geçmiyor.Ürünü satın almadan önce epey bir araştırma yapmama rağmen elle tutulur güvenilir bir bilgi bulamadım.Soğuk Lipoliz kullananlar genel olarak yanma hissinden şikayetçi olmuş ama zaten firma yağ yakımı ve incelme olması için yanma hissi olacağını belirtiyor. Yan etkileri olarak bende öksürük ve hapşırık yaptı. 2 Kutu soğuk lipoliz aldım,herhangi bir zararlı etkisi olmazsa kullanmaya devam edeceğim. "

Benzer Makaleler Tıkla Oku...

Curcumin 500 Kilo verdirir mi?


Matcha Maça çayı Kullananlar..


Kekreyemiş tozu ile kaç kilo verilir?

86 Yorumlar

YORUM YAZIP, GÖNDERME KONUSUNDA SIKINTI ÇEKENLER OLDUĞUNU SIK DUYUYORUM. ARZU EDENLER İÇİN YORUM GÖNDERME YOL HARİTASI:

1-Yorumunuzu yazın
2-“Yorum eklemek için bir kimlik seçin”i tıklayın
-“gmail” hesabınız varsa, o gözükür, onu seçin
-“gmail” hesabınız yoksa, “adı/URL” bölümünü seçin. “Adı” kısmına görünmesini istediğiniz şekilde adınızı yazın. URL’yi boş bırakın (eğer bir bloğunuz veya websiteniz yoksa)
3-“Devam”ı tıklayın
4-“Yayınla” tuşuna basın.

YORUMLARINIZ ÇOK DEĞERLİ, TEŞEKKÜRLER :)Bu Konuda İlk Yorum Yapan Siz olun...

  1. Ben normalde kilolu değilimancak bacaklarım kalın genelde baldırlar ve bacak iç kısmı yağlı.birde göbek altı yani alt karın bölgesinde biraz fazlalığım var.soğuk lipoliz kullansam faydasını görürmüyüm. Soğuk lipoliz kullananlar yorum yaparsa sevinirim.Bir de lpg aleti varmış, zaten spor yapıyorum kas oranım çok iyi fit olmak istiyorum. Bu Lpg alet hakkında fikirleriniz var mı acaba?

    YanıtlaSil
  2. bende soğuk lipoliz düşünüyorum ama biraz tereddüt ediyorum çünkü ben kendi çabamla 92 kilodan 76 kiloya düştüm göbek bölgesinden 12 cm inceldim diyete devam ediyorum ama artık kilo vermekte göbek inceltmekte güç hale geldi soğuk lipoliz tavsiye ediyor arkadaşlarım.Ben de Soğuk Lipoliz kullananlar vardır diye yorumları okumaya geldim.kafam karıştı açıkçası.Kimisi iyi diyor,kimisi bir işe yaramaz diyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel kilo vermişsiniz artık diyetle beraber kas çalışmanız gerekli buna ihtiyacınız yok

      Sil
    2. Tavsiye etmiyorum sanki kaynamış su dökülmüş gibi yakıyor ve yıkamanıza rağmen yanma geçmiyor sadece bir kez kullandım acıdan kalbım duracaktı

      Sil
    3. Kesinlikle tavsiye etmiyorum. O kadar yanıyor ki bayılacak mis gibi acı cekiyorsun ve bir gram bile incelme olmuyor asla almayin

      Sil
    4. ben de 1 haftadir kullaniyorum kollarimda gozle gorululur incelne var..bu kadarini beklemiyirdum..icten yogun bir yanma hissi oluyor ama bu ise yaradigini gosteriyo..bikac saate yanma geciyo..incelmenin yaninda selulit gorunumunude azaltti..ben eczaneden satin aldim.internet uzerinden almayi tercih etmem..

      Sil
  3. Bu Ürünü göz kapağında oluşan yağ birikimleri içinde kullanabilir miyim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lipoliz jel bölgesel bir incelme sağlıyor. Deri altına lipoliz enjeksiyon göz altı,göz kapağı ve gıdı bölgesine uzman estetisyen gözetiminde uygulandığı bilinmektedir. Ancak soguk lipoliz jelin göz çevresine uygulanması hususunda güvenilir bir bilgi bulunmuyor.

      Sil
    2. Aman kullanmayin kör olursunuz

      Sil
    3. Gözünüze kaçarsa yandınız kalın deriyi bukadar içten yakan göze kaçarsa kör edebilir

      Sil
  4. Ben 3 gündür kullaniyorum ama aşiri yakiyor neden acaba bilen var mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deri içerisindeki gözenekler yoluyla hızlıca emilen soğuk lipoliz jel bunun etkisi ile hafif yanma hissi ve karıncalanma meydana getirebilir.Endişe etmenize gerek yok.

      Sil
    2. Yağlı bölgede yanma oluyor yağsız olan bölgede hiçbir semptom göstermiyor inceldigimi gorebildik çok muhteşem bir ürün bu ya

      Sil
    3. ben çok ama çok yanıyorum çok pişman oldum aldığıma acı çekiyorum resmen

      Sil
    4. Bende cok yanıyorum dayanılarak gıbı degıl 3 kez kullandım bıraktım aslında devam etmek istiyorum ama cok yakıyor yaaa..

      Sil
    5. Bende cok yakma yapti dayanamadim neden acaba asiri yakıyor nedeni nedir

      Sil
  5. Lipoliz jel aldım eczaneden yağlı bölgeye kullandigimda yanıyor donuyor 45 dk kadar sürüyor bu ateş ve soğukluk hissi yağsız bölgem karnım oraya hiçbir yanma donma vs etki olmuyo ,arkadaslarimda aldı kimin neresinde yağ oranı fazla ise oradaki hissedilebilir etki fazla muhteşem bir ürün 38 beden iken 36 pantolona giriyorum kilom aynı sadece yağ oranıni inceltiyor

    YanıtlaSil
  6. Soğuk lipoliz Jel'i 7 gündür kullanıyorum,1 ayda etki ediyor diyorlar,o yüzden incelme yapıyor mu 1 ay sonra göreceğiz.Ürün krem kıvamında yoğun bir ürün.Ürünün ağır bir kokusu var,benim için rahatsız edici.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi günler ben yorumunuzu takip ettim de 1 ay içerisinde etki edeceğini söylemişsiniz 31 mayısta yazmışsınız etkisini gördünüz mü bende almayı düşünüyorum da yardımcı olur musunuz?

      Sil
    2. İyi günler ben yorumunuzu takip ettim de 1 ay içerisinde etki edeceğini söylemişsiniz 31 mayısta yazmışsınız etkisini gördünüz mü bende almayı düşünüyorum da yardımcı olur musunuz?

      Sil
  7. Cold lipoliz Ben İnstagram üzerinden aldım.Peki sizde de Cold lipolysis kullanınca ,öksürük hapşırma, burun akıntısı kaşıntı yanma elimin dediği her yerde yanma evdekilerde dahil kokudan dan dolayı öksürük oldu mu? ? 2 defa kullandım mahvolduk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bugun eczaneden aldım, aynen yaşadıklarınızı birebir eksiksiz yaşadım ben öksürüyorum arada ard arda 5-6 kez hapşuruyorum, hiç temas etmemesine rağmen 4 yaşındaki oğlum bile arada öksürüyor çok pişman oldum bu nedenle.. 45 dk sürdüğüm bölge üst bacak basen bölgesi çok ama çok yandı ağlayacaktım dört döndüm resmen 2. Kez sürmeye cesaret bulabilir miyim bilmiyorum. 4 saat geçti üstünden ellerimin içi sabuna deterjana temas etmekten midir bilmiyorum cayır cayır yanıyor dayanamadım eczaneyi aradım. Öksürük ve hapşurma ile ilgili bir yan etki bilgisine ulaşamadılar. İnce tabaka ve soğuk sürülürse daha hafif yanma olacağını bunun normal olduğunu söylediler.Ama halen öksürüyorum ellerimin içi çok yanıyor bilemedim gerçekten..

      Sil
    2. 2.günün çok pişmanım böyle bir yanma yok ağlıcam resmen esimin korkusuna sesimi çıkarmıyorum laf etmesin diye.nasil kullancam bilmiyorum sakın almayın bu yorumu okuyanlar sakim büyük ihtimalkullandim deyip aticam

      Sil
    3. ben cok memnun kaldim.mucizevi bisey.5 gunde 2cm incelme oldu kollarimda..uygularken mutlaka eldiven kullanin.yoksa elinizi yikadaniz bile gozunuze burnunuza degdirdiginizde yakiyorr..o yanma hissi de o kadar korkutmasin 1saat kadar suruyir

      Sil
  8. Bende ilk kez kullandım 3 saat sonra öksürük ve hapşırma başladı ve 6 7 saat geçmesine rağmen boğazımda acayip yanma var ben göbek bölgeme sürmüştüm sadeceeldiven yardimiyla

    YanıtlaSil
  9. Bendede acayıp derecede yanma oldu bogazımda biber tozu var sanki avuç içim hala yanıyor basenime sürdüm çok yandı kızardi ıyıce göbeğim okadar yanmadı bacağım çok yandı dayanamadım bi ara kıyafetımın üstünden buz koydum o derecede elimin degdıgı heryer yanıyor

    YanıtlaSil
  10. Bende aldım çok yakıyor kıpkırmızı oldum çok yağsız bu 5 daka sürmek cok zor oluyor birde yanmasın normal mi kızarması yani etkisi ne yazarsanız sevinirm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Satici firma Yağ yakimi olan bölgede yanma olacağını belirtiyor. Siz yine de satin aldığınız yere bir sorun.

      Sil
    2. Bende de aşırı derecede bir yanma var ama öksürük hapşırma yapmadı yaklasik iki saattir vücudum yanıyor geçmedi

      Sil
  11. Bende aldım acayip yanma var sanki kaynar su dökülmüş gibi yanıyor karıncalanma olmadi donma diyorlardı oda olmadi aksine yanıyorum resmen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. resmen yanıyorum ben de 2. günün kullanabileceğimi sanmıyorum kaynar su dökülmüş gibi saatlerce yanıyorum keşke almadan önce.bu yorumlari gorseydim

      Sil
  12. İnternetten ve instagramdan sipariş verdiğiniz ürün sahte.rengi beyazdır.kutusundaki bandrol sahte ve faturasız oluyor.bu yüzden güvenilir eczaneden alırsanız ise işe yaradığını göreceksiniz.kremin orjinal rengi soft turuncu ve hicbi şekilde kızarıklık öksürük yapmıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence sisin yorumlarınız sahte.Çünkü yanma dışında hiçbir etki göstermeyen ve elim nereye deyse (bol sabunla yıkamama rağmen) orayı yakan bir krem.Büyük bir aldatmaca ve verdiğim fiyata bakınca da tam bir soygun!!!!
      Allerjik öksürük nefes darlığı da cabası !

      Sil
    2. Bende turuncu olanı kullandım eczaneden aldim ilk iki gün yanma oldu 3.gun vücudum tamamen kızardı acıya dayanamayıp buz gibi suyun altına girdim şimdi bidaha cesaret edemiyorum.

      Sil
    3. Bende trendyoldan aldım beyaz şişesi ve soft turuncu kremin rengi.kremi sürdükten sonra aşırı bir yanma oluyor sanki çakmakla yakıyorlar ve hiçbir şekilde bu acıyı dindiremiyorsunuz.yarim saat sonra acı hafifliyor yada alisiyorsunuz.incelme olurmu bilmiyorum bı benim ikinci günüm.ama zayıflamak için de bukadar acı gereksiz diye düşünüyorum

      Sil
  13. Trendyol yoldan sipariş verdim acaba ise yarar mı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım orjinal lipolysis üründür.keşke eczaneden alsaydınız.

      Sil
    2. Orjinal olup olmadığını kutusundan anlamaz mıyız ?? Bizim eczanede yok

      Sil
    3. Barkodlu ürün alırsanız sorun olmaz.

      Sil
    4. Ben çok memnum yani tabiki yakicak az mantıklı olun ya neden bırakıyorsunuz hiç acı çekmeden emek veremden nasıl vericeksiniz kilo korkulacak birşey Yok ki gayet normal böyle olması artı çok sürüldüğü zmn öksürük yapıyor az miktarda
      yeterli

      Sil
  14. Bende ctesi günü aldim 4 gündür kullanıyorum çok yakıyor saat 10 da sürdüm ve saat 5 hala yanıyor ama hala bi etkisini goremedim

    YanıtlaSil
  15. Bende aldım göbek kısmıma sürdüm ama acayip şekilde yandı bir gün boyunca yandı cayır cayır maf oldum ağladım resmen yanmasına buz torbası bile fayda etmedi yanmasına sanki kaynar suyu dökmüşsün haşlanmış gibi kizardi hala göbeğine dokunamıyorum ellerimin ici bile yanıyor beni sıfır benden edecegınıde bilsem asla sürmem ben böyle bir şey gormedim resmen çocuk gibi ağladım ama öksürük hapşırık gibi bisey olmadı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde ilk surdugumde oyle oldu aldiign yere sordum cok surdugum icin boyle oldgunu soyledi gercekten fazla surmustum braz kiprkirmizi oldu surdugum yer cok yandi sanki ates basmissin gbi daha sonraki gun bi pompa skıp kullanip asiri bi yanma olmadi ilk gun surdugum gbi

      Sil
    2. Vucuduma elle surdugum icin elim acayip yanıyor 10 kere yikadim krem surdum eldeki yanma hissi gecmedi eldeki aci nasil gecer fikri olan var mi ?

      Sil
  16. Bende bugün kullanmaya başladım umarım faydasını görürüm ben kendi eczanemden aldım kare kodu var sarı ve kokusuz ilk sürdüm yavaştan yanmaya başladı sonra yanma hissi arttı yaklaşık yarım saat kadar sürdü şimdi hafifledi yanma hissi inşaallah güzel sonuç alırım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben Trendyoldan aldım içinde prospektüsü yok şüphelendim sadece yanma var öksürük yok rengi tütüncü

      Sil
  17. Merhabalar bende bugün başladım sürmeye 😊kendi eczanemden aldım kare kodu var sarı ve kokusuz kare kodu okuttum NFC den orijinalliğini gösterdi ilk sürdüm bacak arama hafiften yanmaya başladı biraz fazla yandı yaklaşık yarım saat kadar sürdü şimdi hafifledi umarım güzel bir sonuç alırım

    YanıtlaSil
  18. Bu ürünün internette ve eczanelerde satışı öevcut fakat iki hatta 3 hali var, hangisi sahte hangisi gerçek hangi kutu orijinal bunu nasıl anlayacağız ? Biz annemle beraber kullanmak için 2şer kutu aldık tanıdığımız bir eczaneden, insan eczaneden alınca güven duyuyor, fakat kutuda fabrikasağlık.com şirketini görüyoruz, orijinal olan hangisi lütfen yardımcı olun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fabrika sağlık yetkili satıcı. Ürününüz orjinal endişeniz olmasın.

      Sil
  19. Mrb bende 2 gün önce eczaneden aldım orjinal ürün göbek bölgem ve iç bacağıma sürdüm göbeğimde yanma yaptı bacağında yanma olmadi yanma 1.5 saat sürüyor cildiniz hassassa dikatli kulanın derim bence yanma olması gereken bir durum içeriği de bulunan yağlardan dolayı 1 ay deneyeceğim insl ışe yarar tabi tek bunu sürmekle de olmaz diyet ve sporda şart

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Iç bacaginizda işe yaradı mı düzenli kullandınız mı

      Sil
  20. Ürünü bende aldım 10 dk masaj yaparak uygulayın yazıyor cildimde toplamda kaç dakika kalması gerekiyor

    YanıtlaSil
  21. Bende düşünüyorum ama yorumlar ıse yaramadığını soyluyor

    YanıtlaSil
  22. Bende yeni aldım sadece bir kez kullandım göbek bölgeme herhangi bir kızarıklık olmadı ama elim çok yandı göbek bölgesi de yandı ama o kadar rahatsız edici değil öksürük boğazımda yanma oldu hatta korona oldum zannettim😁

    YanıtlaSil
  23. Cok yakıyor. On gundur kullaniyorum.sadece aci cekiyorum.inceltmiyor.

    YanıtlaSil
  24. Bana gelen üründe imalatçı fabrika isimli bir firma.Ambalaj çok basit. Kullanma talimatı yok. Sürdükten sonra sürdüğüm yer ve ellerde aşırı yanma oldu. Ancak silverdin sürdüm. Geçirebildim. Aşırı öksürük ve boğazda gıcıklama oldu. Kullanmadiklari halde evdekilerde de öksürük oldu. Bence allerjik bor tepki. 2.kez kullanmam.Iade etmek istiyorum. Ilginç olan birseyde firmanın sadece ismi yazılı. Adres yok.

    YanıtlaSil
  25. Aldim eczanede Öksürük ve çok yanma veriyor midem bulanma aldim için pişman oldum para yazik oldu

    YanıtlaSil
  26. Ben trendyoldan aldim. Bandrollu ürün. Oksurttugu icin maske eldiven takarak suruyorum.Surdukten 10 dk sonra inanilmaz yakiyor ve kizariyor. Surdukten sonrada 45 dk spor yapiyorum. Umarim faydasini gorurum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Faydasını gördünüz mü peki?

      Sil
  27. Ben trendyoldan aldim. Bandrollu ürün. Oksurttugu icin maske eldiven takarak suruyorum.Surdukten 10 dk sonra inanilmaz yakiyor ve kizariyor. Surdukten sonrada 45 dk spor yapiyorum. Umarim faydasini gorurum.

    YanıtlaSil
  28. Çok yakıyor 2 gündür kullanıyorum eldivenle ve az miktarda kullanılması gerekiyor...deniyorum çok beklentim yok...

    YanıtlaSil
  29. Ben 5 gündür kullanıyorum eczaneden aldım gayet fark ediyo yağ yakımı var gerçekten ürünün orijinalini kullanıyorsanız ve hergün temiz cilde uygularsanız mutlaka farkı görürsünüz bende ne öksürük ne hapşuruk hiç bişey yapmadı çıplak elle sürüyorum elde Bi yanma yapmadı yağlı bölgede tatlı Bi yanma yapıyo 40.45 dakika kadar gayet memnunum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen daha bugun eczaci teyzem verdi aldim az once surdum 10 dk masaj diyor ama 10 dakika suremedim uyguladiktan 5 dakika sonra yanma basladi ciplak elimle sürdüm elimi.hic yakmadi ama koldaki sarkmalarima surdum yakti ama asiri degil

      Sil
  30. Benim elime bugün geçti ürün sürdüm biraz yanma var diye instagramda aldığın siteye sordum site ortadan kayboldu işe yara inşallah

    YanıtlaSil
  31. Bugün aldım 45 dakika yanma oldu sonra geçti inşallah işe yarar ecza deposundan sipariş verdim

    YanıtlaSil
  32. Bende bugün aldım ilk kez kullandim yaklaşık 10 dk geçti yaniyorum resmen bu normal bir durum mu yoksa anormal mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 24 Mayıs 2020 01:22
      Deri içerisindeki gözenekler yoluyla hızlıca emilen soğuk lipoliz jel bunun etkisi ile hafif yanma hissi ve karıncalanma meydana getirebilir.Endişe etmenize gerek yok.

      Sil
  33. Sürdükten sonra spor yapılabilir mi. Sporla beraber daha mı etkili olur

    YanıtlaSil
  34. Bende kullanmamaya başladım fakat biraz fazla sürdüğüm için çok yanma oldu çıplak elle sürdüğüm için avuç içi çok yandı mutlaka eldiven kullanın ve mutlaka temiz cilde uygulayın umarım etkisini görürüm.

    YanıtlaSil
  35. Merhaba bende Trendyol dan aldım orijinal ürün sürdükten sonra yanma başladı ve kızardı yanıyorum yanıyorum yanıyorum a dostlar vantilatörun önünde duruyom ama ne çare gidecekse yağlar katlanacam.insallah değer yoksa Gr vermezsem hakkımı bu dünyada nede öbür dünyada helal etmicem.onlarda öteki dünyada yansin

    YanıtlaSil
  36. Merhaba 2, 3 gun ince aldim ve kullanmaya basladim. Cayır cayır yakiyor ve kizariyor. Küçük küçük parçacıklar sürüyorum. Yalniz bir sey denedim.isteyen deneyebilir etkisi ayni yakiyor farketmiyor yani.niveanin sıkıştırıcı losyonu ile lipofiz jeli karıştırdım 1 e 1 oraninda hem masaj yapma imkanınız oluyor bu şekilde hemde etki ayni cayır cayır yakıyor.avantaji ise kreminiz fazlalasmis oluyor.denemesi bedava 😂denicez bakalim incelecrkmiyiz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba faydasını gördünüz mü?

      Sil
  37. Bende bugün eczaneden aldım göbek ve üst kollarıma sürdüm müthiş yanma var. Dayanılacak gibi değil ellerimde de yanma hissi var . Buz gibi su ile yıkadım hala yanıyor, bayılacak gibiyim. Soğuk demek yerine sıcak demeleri gerekiyor bence. Param boşu boşuna gitti bir daha asla kullanmayacağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Atmayın bana yollayın, neredeyse tüm yorumları okudum herkes aynı şeyi diyor yanıyorum yanıyorum🙄 bende korkuyorum🤯🤪 nasil kullanıcam acaba

      Sil
  38. Kullanmayıp atacak arkadaşlar bana yollayın bir de ben deneyim

    YanıtlaSil
  39. Bende beş gündür kullanıyorum baya yakıyor, ama umarım sonuç iyi olur. Eller daha hassas olduğu için bence ellerin daha çok yanması normal

    YanıtlaSil
  40. Merhaba jeli kullandım basen ve göbek bölgesine aşırı yanma oluştu sonra kızarıklık oluştu lütfen bi bilgi verir mısınız jeli kullandık dan 10 dakika sonra temizledim su ile. De hala yanıyorum 1 saat ir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Memnun kaldınız mı, basenlerde incelme hissettiniz mi yani gözle görülür bisey varmi? Ve deri sarkmasi yapti mi en cok bunu merak ediyorum 🙈 ona göre alip kullanacağım

      Sil
  41. Bende terendyoldan sipariş verdim 1haftadir kullanıyorum evet yaniyo ama öyle dayanılmaz bir yanma değil eldivenle sürüyorum zaten özelliği yakması bence

    YanıtlaSil
  42. Bu ne korona sandım resmen kendimi koku fark etmeden yayıldıkça resmen boğazıma bişey yapışıyor gibi inanılmaz öksürük nefessiz kalıyormuş gibi bir his sürülen bölgede yanma kızarıklık tamam bunlar olbilecek şeyler zaten ama bu öksürük nedir 3. Kullanışım artık ondan olduğuna eminim böyle bişey olamaz ya direk çöpe orjinal mi değildi neydi anlamadım ki

    YanıtlaSil
  43. Merhaba ben 1 hafta dir kullanıyorum herkeste olduğu gibi bende de yanma var ama yani sıra da çok öksürük yaptı ve bu ecdekilerde yansıdı bunun bir zararı olurmu acaba

    YanıtlaSil
  44. Bir sıkıntı çıkmazsa yarın alıp denedikçe paylaşacağım her gün

    YanıtlaSil
  45. Ben bugün aldım ürünü orijinal diye yazıyor kere kodunda okuttum,ama ne yanma ne soğuk his var enteresan bende mi etki etmiyor anlayamadım.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

YORUM YAZIP, GÖNDERME KONUSUNDA SIKINTI ÇEKENLER OLDUĞUNU SIK DUYUYORUM. ARZU EDENLER İÇİN YORUM GÖNDERME YOL HARİTASI:

1-Yorumunuzu yazın
2-“Yorum eklemek için bir kimlik seçin”i tıklayın
-“gmail” hesabınız varsa, o gözükür, onu seçin
-“gmail” hesabınız yoksa, “adı/URL” bölümünü seçin. “Adı” kısmına görünmesini istediğiniz şekilde adınızı yazın. URL’yi boş bırakın (eğer bir bloğunuz veya websiteniz yoksa)
3-“Devam”ı tıklayın
4-“Yayınla” tuşuna basın.

YORUMLARINIZ ÇOK DEĞERLİ, TEŞEKKÜRLER :)Bu Konuda İlk Yorum Yapan Siz olun...

Daha yeni Daha eski