Kekreyemiş Tozu nedir? kekreyemiş tozu ne işe yarar? Kekreyemiş Kullananlar yorumlarında bu ürünü tavsiye ediyor mu? soruları tüketiciler tarafından oldukça merak konusu oldu.Son dönemde bir hayli popüler bir zayıflama ve kilo vermeye yardımcı ürün olarak piyasaya çıkan Kekreyemiş tozu hakkındaki gerçek kullanıcı yorumlarını sizler için araştırdık.Kekreyemiş tozu gerçekten işe yarıyor mu? Kekreyemiş tozu kullanarak kaç kilo verebilirim gibi soruların cevabını yazımızda bulabilirsiniz.


zayıflama kilo verme

Kekreyemiş Tozu nedir? Ne İşe Yarar?

Kekreyemiş Tozu aslında pek çoğumuz tarafından bilinen Yaban Mersini bitkisinin farklı bir türüdür. Faydaları İsveç bilim adamları tarafından keşfedilmesinden sonra ülkemizde de zayıflamaya ve kilo vermeye yardımcı bir gıda takviyesi olarak kullanılmaya başlanmıştır.Kuşburnu meyvasine benzerliği ile dikkat çeken bu bitki türünün reçel ve marmelatı da yapılmaktadır.İçerdiği yüksek anti oksidan içeriği ile metebolizmayı hızlandırarak yağ yakımına ve kilo vermeye yardımcı olmaktadır.


kekreyemiş tozu nasıl kullanılır

Kekreyemiş Tozu Kilo Verdirir mi?

Kekreyemiş tozu kullananlar tarafından yapılan yorumlarda kullananların yüzde 80 gibi bir kısmının kekreyemiş tozu kullanımı sonrası kilo vererek zayıfladıkları belirtilmektedir.Kilo problemi olan ve metabolizması ağır çalışan bireylerin kekreyemiş tozu kullanımı sonrası metabolizmasının hızlandığı buna bağlı olarak yağ yakımı ile birlikte kilo vermeye yardımcı olduğu gözlemlenmiştir.Yağ yakıcı özelliği ile vücutta depolanmış yağları hızlı bir şekilde yakarak zayıflamaya yardımcı olmasının yanında iyi bir ödem söktürücüdür.Bu sayede metebolizmayı hızlandırır ve ödem arttırır.

Kekreyemiş Tozu kullanımı sırasında antioksidan içeriği olan B ve C vitamini ile vücudu beslediği gibi vücutta bulunan yağları yakarak karaciğer yağlanmasını önler.Ayrıca vücutta bulunan ödem ve toksinleri atarak insulin değerlerini yani şekeri dengeler.

Kekreyemiş Tozu 1 Ayda kaç Kilo Verilir


Kekreyemiş Tozunun yağ yakıcı özelliği sayesinde metabolizmayı hızlandırıp kilo vermeye yardımcı olduğu bilinmektedir.Genel olarak Kekreyemiş tozunun ortalama 1 ayda 6-8 kilo verdirdiği belirtilse de bu kişiden kişiye,yaşa ve metabolizmaya göre değişiklik gösterebilir.

Kekreyemiş Tozunu Kimler Kullanamaz

Kekreyemiş tozu tamamen doğal bitki özlerinden sentezlenmiş bir gıda takviyesi olsa da özellikle Böbrek ve karaciğer gibi kronik hastalıkları olanların bu ürünü kullanmaları sakıncalı olabilir.Bu tür kronik hastalığı olanların Kekreyemiş tozu kullanmadan önce mutlaka bir hekime başvurması gerekir.Bunun dışında Hamile bayanların ve emziren Annelerin de kekreyemiş tozu kullanması önerilmemektedir.

Kekreyemiş Tozu Kullanımı? Nasıl Kullanılır?

Kekreyemiş tozu günde 2 kez Aç karına olmak üzere tercihen Süt yada yoğurta karıştırmak sureti ile tüketebilirler.İsteğe göre 1 bardak suya 1 şase kekreyemiş tozu karıştırarak ta kullanabilirsiniz.


kekreyemiş kullanıcı yorumları

Kekreyemiş Tozu Kullananlar Yorumları Son günlerde Tv'de sıkça gördüğümüz kekreyemiş Tozu reklamları sonrası zayıflamak ve kilo vermek isteyenler tarafından sıkça aranan kekreyemiş tozu kullananlar ve kekreyemiş tozu yorumları başlıkları hakkında detaylı bir araştırma yaptık. Kekreyemiş tozu gerçekten zayıflatıyor mu? Kekreyemiş tozu Kullananlar ne diyor yorumları nasıl gelin hep birlikte bir göz atalım.

Kekreyemiş Tozu Kullanıcı Yorumları
"Bir arkadaşım almış trendyol üzerinden onda gördüm bende denemek istedim ama orjinalliğine güvenemediğim için Eczaneden alma gereği duydum. Kekreyemiş kullanmaya başlayalı henüz 5 gün oldu.Belki etkilerini görmek için erken ama şunu söylemeden edemeyeceğim,Benim bağırsaklarıma çok iyi geldi.3 günde bir tuvalete çıkan ben her gün çıkmaya başladım.buna bağlı şişkinlik ve ödemde yok olunca haliyle tartı da kilom düştü."

Kekreyemiş Tozu Şikayetleri
3 Kutu kekreyemiş tozu aldım.2 haftalık kullanım sonucu kilo almaya başlayınca müşteri hizmetlerini aradım bana sen tok karına kullanmışsın ,aç karına kullanman gerekir dediler.Aç karına kullandım yine değişen bir şey yok galiba bende ters etki yaptı.

Kekreyemiş Tozu kullananlar

Ben geçen gün Aktar'a gittim zayıflama ve kilo vermek için ne öneriyorsunuz dedim bana kekreyemiş tozu verdi.Ben de orada ilk defa gördüm yoksa daha önce kekreyemiş diye bir şey duymamıştım.her neyse Yoğurta karıştırıp kullanmaya başladım 1 ay sonra gözle görülür biçimde basen bölgem resmen eridi diyebilirim.kilom da 73 kilodan 68 düştüm.Bende işe yaradı yani karar sizin..

Kekreyemiş Yorumları

Kekreyemiş tozu aldım gayet güzel etkili bir ürün. Son 2 yıl içerisinde aşırı kilo aldım ama bu ürünü kullanmaya başlayalı bir 10 kilo rahat verdim.Bunu yalnızca ben demiyorum çevremdeki herkes merakla soruyor sen kilo verdin,nasıl kilo verdin diye.kimseyi de umutlandırmak istemiyorum bende işe yaradı diye sizde de işe yarara demiyorum sonuçta herkesin bünyesi farklı,metabolizma farklı,benim yaşım genç.Ama benim gibi kilo problemi olanlar mutlaka denemeli diye düşünüyorum çünkü şişmanlık dünyanın en kötü hastalığı.

Kekreyemiş Tozu Yorumları

1 Hafta önce başladım henüz bir faydasını görmedim.Söylenenin aksine tokluk hissi vermedi daha çok acıktırıyor gibi geldi bana,üstüne birde ağzım kuruyor sürekli su içiyorum.Hergün tartılıyorum ama nafile bir gün 79 geliyorum bir gün 78,5 resmen gına geldi bana off

Kekreyemiş tozu alıp denedi iseniz Kekreyemiş kullananlar hakkındaki kullanıcı yorumunuzu yada kekreyemiş tozu şikayetlerinizi diğer ziyaretçilerimizin de yararlanması adına altta yer alan yorum kutusuna yazarak paylaşabilirsiniz.

Bunlar da İlginizi Çekebilir...

Zayıflamak için Curcumin 500 Kullananlar

Keto Guru Ketejonik Diyet Kullananlar Yorumları

4 Yorumlar

YORUM YAZIP, GÖNDERME KONUSUNDA SIKINTI ÇEKENLER OLDUĞUNU SIK DUYUYORUM. ARZU EDENLER İÇİN YORUM GÖNDERME YOL HARİTASI:

1-Yorumunuzu yazın
2-“Yorum eklemek için bir kimlik seçin”i tıklayın
-“gmail” hesabınız varsa, o gözükür, onu seçin
-“gmail” hesabınız yoksa, “adı/URL” bölümünü seçin. “Adı” kısmına görünmesini istediğiniz şekilde adınızı yazın. URL’yi boş bırakın (eğer bir bloğunuz veya websiteniz yoksa)
3-“Devam”ı tıklayın
4-“Yayınla” tuşuna basın.

YORUMLARINIZ ÇOK DEĞERLİ, TEŞEKKÜRLER :)Bu Konuda İlk Yorum Yapan Siz olun...

  1. kekreyemiş tozunu kullananların yorumlarına bakarak daha yeni 1 aylık kür aldım.umarım işe yarar.sonuçları sonra paylaşırım.

    YanıtlaSil
  2. Benim 6 aylık bebeğim var.doğum sonrası kilo vermede zorlanıyorum.benim kullanmamda bir sakınca var mı?

    YanıtlaSil
  3. Ben daha yeni aldım deniyecem ac karnına icerseniz bir şey olmaz biliyorum

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

YORUM YAZIP, GÖNDERME KONUSUNDA SIKINTI ÇEKENLER OLDUĞUNU SIK DUYUYORUM. ARZU EDENLER İÇİN YORUM GÖNDERME YOL HARİTASI:

1-Yorumunuzu yazın
2-“Yorum eklemek için bir kimlik seçin”i tıklayın
-“gmail” hesabınız varsa, o gözükür, onu seçin
-“gmail” hesabınız yoksa, “adı/URL” bölümünü seçin. “Adı” kısmına görünmesini istediğiniz şekilde adınızı yazın. URL’yi boş bırakın (eğer bir bloğunuz veya websiteniz yoksa)
3-“Devam”ı tıklayın
4-“Yayınla” tuşuna basın.

YORUMLARINIZ ÇOK DEĞERLİ, TEŞEKKÜRLER :)Bu Konuda İlk Yorum Yapan Siz olun...

Daha yeni Daha eski