Braun BT 7940 Saç&Sakal Şekillendirici AutoSense Teknoloji Gümüş Kablosuz Islak&Kuru Özel Çanta + Gillette Kullananların Yorumları

Braun traş makinesi

Braun BT7940 Saç Sakal kesmek için tasarlanmış bir tıraş makinesi. Covid-19 pandemisi günlerinde evde tıraş olmak için ideal bir ürün.Peki Braun BT 7940 traş makinesi kullananlar ürün hakkında ne diyor? Braun BT 7940 Kullanıcı yorumları bu ürünü almak isteyen tüketiciler tarafından oldukça merak ediliyor.

Braun BT 7940 Tıraş makinesi Yorumları

"Ürün gayet sağlam. Kullanımı çok kolay ve işleyişi oldukça iyi. Temizliği konusunda uzun vadede şüpheliyim, Ancak çok da sorun yaratacağını düşünmüyorum.Kesinlikle çok kaliteli olduğunu elinize aldığınız da anlıyorsunuz. Kullanımı gayet basit,bir iki ayar ile  iyi iş  çıkarıyor. Ben saç  için  aldım  geçiş bölgelerin de de biraz tecrübe kazanırsak  berber masrafından  kurtarırız"

Braun BT 7940 Tıraş makinesi Kullananlar Ne diyor?

Önce acaba hangi tıraş makinesini almalıyım diye çok düşündüm,sonra Braun ne de olsa Alman kalitesi diyerek bunu almaya karar verdim.Berberler için bence çok güzel bir tıraş makinesi hemde çok fonksiyonlu , çok beğendim şahsen. Saç - ense tıraşı yapabiliyor , sakal kısaltma da yapılabiliyor ayrıca hızlı şarj özelliği var tamamen yıkanabiliyor vallahi özelliklerine bakınca bayıldım.Ürün kaliteli ve güzel. İçinde bulunduğu paketi, çantası, başlıkları ve kendisi,her şeyiyle 10 numara. Fiyatta çok uygun.

Braun BT 7940 Kullanıcı Yorumları

Kullanıcı yorumlarını okuyarak almaya karar verdim.Gayet memnunum makineden.Sinek kaydı tıraş olmak için illa jiletle yüzünüzü yara bere içinde bırakmanıza gerek yokmuş bu makineyi aldıktan sonra fark ettim fiyatı tuzlu gelebilir ama inanın her kuruşunu hak ediyor bana kalırsa böyle bir şey alın kafanız rahat etsin. Sorunsuz çalışıyor, başlıklar da oldukça işlevsel

Kendi saç ve sakal tıraşımı kendim oluyordum evde Fakat evde kullandığım tıraş makinesi bozulmuştu. Yaptığım araştırmalardan sonra Braun marka bu saç ve sakal tıraş makinesini buldum ,baktım,kullananlar memnun tavsiye ediyor. Ben de hemen sipariş ettim ve şu anda kullanıyorum gerçekten çok iyi bir kullanımı var. Herkese tavsiye ediyorum.

Braun BT 7940 Tıraş makinesi Tavsiyesi

Sadece sakalımı kesmek için almıştım, gayet başarılı. Tahriş falan etmiyor. Yalnız sıfıra yakın alması için resimdeki aparatını değiştirmeniz gerekiyor. O yönden biraz uğraştırıyor. Ama genel olarak kullanışlı ve hafif taşınabilmesi kolay bir ürün.Braun 7940 tavsiye ederim
Braun Tıraş saç sakal kesme

Braun BT 7940 ile kendi berberiniz olun!

Bir berber değilim ama bu makine ile tam da istediğim gibi bir saç tıraşı yaptım. Özellikle erkekler neden bunu dediğimi iyi anlamışlardır. Ayrıca ara geçişleri ve uzunluk aralığı öyle hassas ki, geçişlerin yapıldığı bile belli olmuyor. Sakal için de çok ince işçilik yapabiliyorsunuz. Piyasada ki alt modeller ve üst modellerini de inceledim biraz paraya kıyıp alabileceğiniz (bence çok çok uygun) en iyi tıraş makinesi.

Braun BT 7940 Harika Şikayetim yok.

Almadan önce onlarca marka ve model araştırdım sonunda bu ürünü aldım. Hızlı şarj olması, motorunun güçlü olması ve yıkanabilir olması en beğendiğim özellikleri. Çantası olması da cabası. Ağzı çok geniş olmasa da sürekli aynı yerden defalarca geçmenize gerek kalmıyor. 1-2 seferde alıyor. Numaraları tutarlı. Yalnız kesmeden önce büyük numaralardan başlayıp aşağı doğru inin. Aksi halde çok daha kısa kesersiniz. Birde mutlaka tarağı makineye takarken hizasını kontrol edin. Tam oturmaya biliyor ve en kısa ayarda kesiyor saçınızı. Ben hata edip kontrol etmeden kestiğim yerden geçtim 5 numara saçı mecbur 3 e vurmak zorunda kaldım. Diğer 2 kesme başlığı da çok işlevsel. 1 günlük sakalımı aldım herhangi bir şekilde batma ve yanma yapmadı. Diğeri ile de vücut kullarımı aldım gayet iyi kesti. Yalnız ıtraş olduktan sonra kesme başlığını söküp içindeki kılları temizleyin. Aksi halde içi aşırı derecede kıl doluyor ve kesinlikle suyla yada vurmayla çıkmıyor. Ben söküp güzelce temizledim. Eğer içine girmezse zaten aşırı derecede yığılma yapar ve kesemez. Tek dejavantajı bu. Braun beğendim.şikayetim yok.

Post a Comment

YORUM YAZIP, GÖNDERME KONUSUNDA SIKINTI ÇEKENLER OLDUĞUNU SIK DUYUYORUM. ARZU EDENLER İÇİN YORUM GÖNDERME YOL HARİTASI:

1-Yorumunuzu yazın
2-“Yorum eklemek için bir kimlik seçin”i tıklayın
-“gmail” hesabınız varsa, o gözükür, onu seçin
-“gmail” hesabınız yoksa, “adı/URL” bölümünü seçin. “Adı” kısmına görünmesini istediğiniz şekilde adınızı yazın. URL’yi boş bırakın (eğer bir bloğunuz veya websiteniz yoksa)
3-“Devam”ı tıklayın
4-“Yayınla” tuşuna basın.

YORUMLARINIZ ÇOK DEĞERLİ, TEŞEKKÜRLER :)Bu Konuda İlk Yorum Yapan Siz olun...

Daha yeni Daha eski