Apple Airpods 2.Nesil Bluetooth kulaklık yüksek ses kalitesi ile büyük ilgi görüyor.Teknoloji sitelerinde satışa çıkan bu ürün yüksek fiyatına rağmen en çok tercih edilen ve en çok satan ürünler arasında yer alıyor.Öte yandan Apple airpods bluetooth kulaklık almak isteyenler ürün hakkındaki kullananların yorumlarını merak ediyorlar.Web üzerinde oldukça aranan Apple airpods kulaklık hakkında pek çok kullanıcı yorumları bulunmaktadır.Peki Apple Airpods Kullananlar ne diyor?

Apple Airpods kulaklık yorumlarından en faydalı olduğuna inandığımız ürünü satın alıp denemiş kullanıcı yorumlarını sizler için derledik.

Apple AirPods 2. Nesil MV7N2TU/A kullanıcı yorumları


    "Sipariş eden arkadaşlar ürün size ulaştıktan sonra kutusundaki seri numarası ile Apple ye girip garantisini başladın ürünü aldığınız tarihi yazıyorsunuz 2 yıl apple türkiye garantiniz başlıyor. Apple ile görüştüm ürün tamamen orijinal ses kalitesi de güzel özellikle bas konusunda süper gürültü dengeleme olayı da güzel şarj kalitesi iyi telefonla konuşurken ses karşıya iyi gidiyor ve son güncellemeler de Siri yi çok geliştirdiler hey siri çal bi soner sarıkabadayı diyorum direkt müzik açıyor sesi kıs sesi aç onu ara müziği kapat şuna şu mesajı at gelen mesajı oku gibi bir sürü özelliği güzel kulaklıkla bunları da çok aktif kullanmaya başladım."Bkz: Hepsiburada

    " Ürünü alırken tamamen 2. Nesil alıyorum diyerek aldım fakat kutuyu açtığımda şok oldum bir an hemen kontrol ettim yorumlardan kutunun 1. nesil fakat kulaklıkların 2. nesil olduğunu öğrendim 2. nesil kutulu olanı 1.300₺ civarında ışığın dışarıda olması ve kablosuz şarj dışında çok bi farkı yok kutuların kulaklıkların ses kalitesi mükemmel bağlantı hızı ise ışık hızında Apple mühendislerini tebrik ediyorum bu konuda çok kaliteli ürün yapıyorlar ürününüzün neslini kontrol edebilmeniz için resimleri de yüklüyorum oradan bakarak sizde kontrol edebilirsiniz PTT kargo korona virüs muhabbeti yüzünden sanırım baya yavaş çalışıyor kargonun nispeten geç gelmesi dışında herhangi bir sıkıntım yok " Bkz: Hepsiburada

   "Ürünün kalitesine gelecek olursak ürün Apple'nın 2.nesil kablolu şarj özelliğiyle bizleri karşılayan Airpods 2.Kafalar şurada karışıyor kablosuz şarj ile kablolu şarj arasında kutu üstündeki şarj ibaresi kısmı insanları bu ürün yoksa 1.nesil ürün mü ? Diye sorgulatıyor ama değil ürün sadece kablosuz şarj özelliği ile gelmiyor onun dışında yine H1 çip ile bizlere sunulan başarılı bir ürün kısaca ürünü AirPods 2 kablolu şarj diye adlandırabilirsiniz.Ürünün ses kalitesini ise ben çok başarılı buldum.Bas tonları ve tizler gayet iyiydi böyle bir ürün beklemiyordum ne yalan söyleyeyim tek sıkıntı son ses açarsanız dışarıdaki insanlar da sizin ne dilediğinizi duyabilir toplu taşıma araçları vs gibi yerlerde ses yüksekliğine dikkat etmenizi öneririm.Telefon konuşması kısmında ise yine karşıdan sesi çok iyi alıp çok iyi verebiliyor karşıya ses gitmemesi gibi bir durum olmadı hatta ses vaya kaliteli gidiyor ses almada ise karşıdaki kişinin kullandığı kulaklık kalitesiyle doğru orantılı bir kalite sunuyor bizlere.

Alacak kişilere tavsiyem düşünmeden alın bu fiyata bu performans gününüz şartlarında değer sizi asla üzmeyecek bir ürün olduğunu düşünüyorum."Bkz Hepsiburada


      "Apple telefon kullananlar için müthiş bir bluetooth kulaklık deneyimi. Bluetooth kulaklık bağlantı sorunu insanı bluetoothtan biraz soğutur normalde ama bu kulaklık apple ile süper uyumlu çalışıyor. Tek eksiği windows notebooklarla aynı bağlantı kalitesini göstermiyor. Ama apple telefonu olanlar düşünmesin." Bkz: N11

    "Ürün gayet güzel, garantisini Apple’ın sitesi üzerimden başlattım ve kullanımı felan çok iyi, telefon görüşmelerinde de AirPort’un kalitesini farkedenilirsiniz. Keşke fiyatı biraz daha uygun olabilseydi."N11

    "iphone’lar için olağanüstü bir deneyim. önce şunu açıklamak istiyorum; ürün 1. nesil kesinlikle değil, ürün 2. nesil. ancak kablosuz şarj kutusu olmayan versiyon. ürün kodu MV7N2TU/A'dır 1. nesil olanın kodu MMEF2TU/A. gönül rahatlığı ile alabilirsiniz. internetteki araştırmalarıma göre izolasyon zayıf denmiş ancak böyle bir şey yok. ses yüksek olduğu için dışardan ses duymuyorsunuz. mid seslerin kalitesi basslara yansımış tüm sesleri rahatça duyabiliyorsunuz basslar rahat bi şekilde duyuluyor. benim gibi müzik dinlemeyi sevenler için spotify’da ekolayzır ayarı yaparak mükemmel müzik kalitesi elde edebilir. siri ile kullanımı sayesinde telefonu elime bile almama gerek yok. dokunmatik olduğu için komut atayabilirsiniz."Bkz:Vatan

Apple Airpods 2 Nesil Bluetooth kulaklık hakkında sizin farklı bir yorum veya şikayetiniz varsa ,yorum yaparak ürünü almayı düşünen ziyaretçilerimiz ile paylaşabilirsiniz.

Post a Comment

YORUM YAZIP, GÖNDERME KONUSUNDA SIKINTI ÇEKENLER OLDUĞUNU SIK DUYUYORUM. ARZU EDENLER İÇİN YORUM GÖNDERME YOL HARİTASI:

1-Yorumunuzu yazın
2-“Yorum eklemek için bir kimlik seçin”i tıklayın
-“gmail” hesabınız varsa, o gözükür, onu seçin
-“gmail” hesabınız yoksa, “adı/URL” bölümünü seçin. “Adı” kısmına görünmesini istediğiniz şekilde adınızı yazın. URL’yi boş bırakın (eğer bir bloğunuz veya websiteniz yoksa)
3-“Devam”ı tıklayın
4-“Yayınla” tuşuna basın.

YORUMLARINIZ ÇOK DEĞERLİ, TEŞEKKÜRLER :)Bu Konuda İlk Yorum Yapan Siz olun...

Daha yeni Daha eski