Matcha çayı kullananların yorumları bu ürünü kullanmak isteyen tüketiciler tarafından oldukça merak ediliyor.Peki matcha Çayı nedir? Matcha Çayı ne işe yarar? Matcha çayı zayıflatıyor mu? Matcha Çayı Kullananlar ne diyor? matcha çayı kullanıcı yorumları hangi yönde gibi soruların cevabı haberimizde yer alıyor. Matcha çayı kullananların yorumlarını okumak için sayfayı kaydırın..

Maça Çayı orijinal adıyla Matcha çayı yada zayıflama çayı son günlerin popüler zayıflama ürünleri arasında yer alıyor.İnternet üzerinde en çok aranan zayıflama ürünü olarak dikkat çeken matcha çayı hakkında olumlu veya olumsuz pek çok yorum bulunuyor. 
mactha çayi kullananlar
Maça Çayı

Matcha Çayı Nedir? Matcha Çayı Ne İşe Yarar

Matcha Çayı tarih öncesinde günümüze aktarılan mucize etkileri olan tamamen organik bitkisel bir antioksidandır. Ana vatanı Japonya olan Matcha çayı bu nedenle Japanesse tea olarakta adlandırılan endemik bir bitki türüdür. matcha çayının faydaları Japon toplumu tarafından tüm dünyaya tanıtılmıştır.matcha tozu yada maca tozu olarak ta bilinir. Japonya dışında malezyada üretilen Melez tea olarak bilinen bir çeşidi de mevcuttur.Son yıllarda ülkemizde karadeniz bölgesinde üretilen Karadeniz matcha çayı da satılmaktadır.Ancak orijinal matcha çayının Karadeniz matcha çayına göre 10 kat daha fazla antioksidan içerdiği iddia edilmektedir. Matcha çayı içerdiği zengin yağ yakıcı antioksidanlar sayesinde vücuda tokluk hissi vererek zayıflamaya yardımcı olur. 

Matcha Premium Japanese Ne İşe Yarar

Matcha Çayı içerdiği klorofil nedeniyle yeşil renge sahip bir bitki türüdür.Bu özelliğinin yanı sıra A,B,C vitaminleri başta olmaz üzere pek çok yararlı vitamini bünyesinde barındırır.yeşil Çaylar arasında en fazla antioksidan özelliğine sahip olan çay matcha çayıdır.Matcha tozu diye de satılmaktadır.

Matcha çayı Bağışıklığı güçlendirir,sakinleştirici etkisi sayesinde stres ve depresyondan korur.

Matcha Çayı Tokluk hissi verir,bağırsakları çalıştırır,Kabızlığı giderir.Etkili bir detoks ajanıdır.

Matcha Çayı Kolesterol ve kan şekerini dengeler.Konsantrasyonu arttırır.

Hücre yenileyici özelliği ile yaşlanmayı geciktirir.Kas erimesini önler,kas gücünü arttirir.

Matcha çayı vücudu toksinlerden arındırır. Vücudu enfeksiyonlara karşı korur.Alzaymır hastalığına iyi gelir.

Matcha Çayı' nın en önemli özelliği ise yağ yakıcı ve tok tutucu olması sayesinde kilo vermeye ve zayıflamaya yardımcı bir besin takviyesidir.


Matcha Çayı

Matcha Çayı Zayıflatır mı?

Matcha Çayının tok tutucu ve yağ yakıcı özelliğinden daha önce bahsetmiştik. Matcha Çayı Türkiye de son dönemde zayıflama ve kilo kontrolü alanında hayli popüler bir gıda takviyesi. Bu özelliği sayesinde her gün binlerce kişi tarafından kullanılmakta ve Matcha çayı kullananlar tarafından zayıflamak isteyenlere tavsiye edilmektedir.

Matcha Çayı gerçekten zayıflama ve kilo vermeye yardımcı olmayan bir ürün olmasa ,hanımlar arasında bu kadar popüler bir ürün olmazdı diye düşünüyorum. Matcha çayı edindiği bu haklı ününü tüm dünyada perçinlemiş bir ürün.Her yıl dünyada ve Avrupa da milyonlarca kişi kilo kontrolü ve zayıflama amacıyla bu ürünü kullanıyor.

Matcha Çayı zayıflatır mı? sorusunun en iyi cevabını bizlere verecek olanlar bu ürünü kullanarak fazla kilosundan kurtulmayı başaran matcha çayı kullananlar olacak. Matcha çayı kullanarak zayıflayan gerçek kullanıcı yorumları sayesinde sizlerde bu konuda en doğru kararı vermiş olacaksınız.

Matcha çayı Kullanımı,Nasıl Kullanılır?

1 Fincan sıcak su içerisine yarım kaşık matcha çayı ekleyerek isteğe göre süt veya badem sütü ile tatlandırarak tüketebilirsiniz.Tadını acı bulanlar,içemeyenler tarafından süt eklenerek tatlandırılan Matcha çayı matcha latte olarak adlandırılmaktadır.

Matcha çayını salatalara veya yoğurda katarak tüketebileceğiniz gibi Ekmek veya kurabiye hamurlarının içine katarakta tüketebilirsiniz.

Matcha çayı günde kaç defa içilir?

matcha çayı aşırı tüketimi önerilmiyor.uzmanlar tarafından günde 2 kez kullanılması tavsiye ediliyor.Günde en fazla 2 kez sabah ve akşam olmak üzere Matcha çayı içebilirsiniz.

Orjinal Matcha Çayını nereden satın alırım?

En güvenilir en sağlıklı matcha çayını temin etmenin yolu ürünü bandrollü ve eczanelerden almaktan geçer.Piyasada içeriği belirsiz merdiven altı sağlığınızı tehdit edebilecek ürünler ile karşılaşmanızı istemeyiz.

Matcha Çayı fiyatı Kaç para?

Matcha Çayı internet üzerinde çeşitli sitelerde 10 günlük veya 30 günlük kür olarak set  olarak farklı fiyatlardan satılmaktadır.İnternet satış fiyatları 49 TL ile 249 TL arası değişmektedir.Lütfen Eczanelerden fiyat sorunuz.


Matcha Tozu

Matcha Çayı Kullananlar Ne diyor? Matcha Çayı Kullanıcı Yorumları

Matcha Çayı kullanıcı yorumları hakkında yaptığım araştırmalar sonucu bilinçsiz kullanımı sonucu faydasından çok zararı olduğu konusunda yorumlar okudum.Bazı kullanıcı yorumlarında ise gayet faydalı olduğu ve zayıflama konusunda etkili bir ürün olduğu görüşü hakim. Maça Çayı kullanıcı yorumları hakkında ki görüşü sizlerin takdirine bırakıyorum.

Matcha Çayı hakkında internet üzerinde pek çok yorum bulunmakta,bizler bunların arasından en faydalı olabilecek gerçek kullanıcı yorumlarını seçerek ,sizler için bir araya getirdik

       "Matcha çayını sipariş vermiştim. Dün teslim aldım ve paketi açtıktan sonra içinde beyaz renkte bir toz karışımı cıktı ,çok şaşırdım ne olduğunu bilmediğim tozun bugün tadına bakmak için denedim suyla karışınca rengi biraz yeşilimsi oldu .
Demek istediğim paketin içine her neyse bir karışım toz koyup yollamışlar bu kadarına da pes diyorum. Sipariş verdiğim telefon numarasını arıyorum açan olmuyor. sizleri de kandırmasınlar dikkatli olun."

       "Öncelikle bizi bu ürünle tanıştırdığınız için teşekkür ederim.Ben sizin aldığınız sitenin linkini görmemişim görsem yada bilsem oradan alırdım. fakat başka bir yerden aldım ve üçü bir arada nescafe paketi gibi çıktı kutudan ve bunu yogurt'a yada suya koyduğumda birden köpürmeye başlıyor sanki asitlı gibi yada şöyle anlatayım karbonatla sırke karısınca köpürmeye baslar ya aynen ole bir şey oluyor bu normal mi sız video'nuz da böyle bir şeyden bahsetmediniz ben şu an ikilemde kaldım endişeliyim aldığım yerden hologram takıp nosu ile de kontrol ettim urun sahte değil diyor ama sızın gösterdiğiniz gibi bir kutuda gelmedi bambusu kasesi falan hiç gelmedi ben şimdi kullanıp kullanmamakta kararsız kaldım kusura bakmayın çok uzun yazdım ama bir cevap bekliyorum sizden su veya yoğurtla karıştığında kendi kendine köpürmesi normal mi?"

          "Merhaba, matcha çayını araştırırken siteniz le karşılaştım, ben de bu ürünü denemek istiyorum ama internetten 1-2 siteden baktığım kadarıyla çok dolandırıcı var. Nereden temin edebilirim, tavsiye edeceğiniz bir marka ya da site var mıdır? "

         "Ben de matcha çayını dün kullanmaya başladım..kafama takılan rengi göründüğü gibi canlı yeşil değil de biraz koyu yeşil. görüntü de canlandiriliyor mu onu merak ediyorum."

        " Ben matcha çayını tadından dolayı içmekte çok zorlanıyorum..tatlandırıcı olarak nasıl tüketebilirim.

           "Aktarlarda aynı ürünü hologramli barkodlu alabilirsiniz. internet üzerinden görerek almak daha sağlıklı…..Ben dünden beri kullanıyorum bakalım nasıl olacak tadı çok güzel değil az suya yapıyorum yarim çay bardağı 3 yudumda zor içiyorum ardına bol su"

             "Melez tea günde kaç kez tüketmeli, tekli paketler halinde geliyor zaten günde bir paket tüketmek aç ve tok olmak fark ediyor mu"

             "Matcha Çay şimdi geldi ve hemen bir bardak suya hazırladım .evet biraz değişik bir tat tarif edecek olursam yeşil çayın içine zeytin yağı koymuş gibi içilmeyecek gibi değil.akşamda yoğurtlu deneyeceğim daha güzel olacağına eminim."

              "Merhaba, bu çayı ilk baslarda renginden dolayı çok garipsemiştim. Simdi ise gün geçtikçe hoşuma gitmeye başladı. Tek kotu tarafı sinirli ve gergin olduğum zamanlarda ten rengim hafiften yeşile dönmeye başlıyor. Çok sinirli olursam da üzerimdekileri yirtip tam bir yeşil canavar oluyorum. Bu sorunu da olmasa on numara çay herkese tavsiye ederim."


              "MATCHA ÇAY satmakta olan birçok site mevcut şu an.Fakat her şey için var olan güvensizlik ve paranoyamız burada da söz konusu.Bu ürünün orijinalini ve gerçekten katkısız işe yarayan versiyonu hangisidir.Bir markası var mıdır? Kontrolünü nasıl yapabiliriz? Nereden satın alsak yanılmamış oluruz ? Ucuz bir ürün değil.Ters köşeye yatmayı hiç istemem."

Sizde sitemizde bulunan Maça Çayı Kullanıcı yorumlarını okuyarak onların tecrübesinden yararlanabilirsiniz.Şayet siz de daha önce bu ürünü denediyseniz Matcha Çayı Kullanıcı Yorumları hakkında yorumda bulunabilirsiniz.

İlginizi Çekebilecek diğer konular..






4 Yorumlar

YORUM YAZIP, GÖNDERME KONUSUNDA SIKINTI ÇEKENLER OLDUĞUNU SIK DUYUYORUM. ARZU EDENLER İÇİN YORUM GÖNDERME YOL HARİTASI:

1-Yorumunuzu yazın
2-“Yorum eklemek için bir kimlik seçin”i tıklayın
-“gmail” hesabınız varsa, o gözükür, onu seçin
-“gmail” hesabınız yoksa, “adı/URL” bölümünü seçin. “Adı” kısmına görünmesini istediğiniz şekilde adınızı yazın. URL’yi boş bırakın (eğer bir bloğunuz veya websiteniz yoksa)
3-“Devam”ı tıklayın
4-“Yayınla” tuşuna basın.

YORUMLARINIZ ÇOK DEĞERLİ, TEŞEKKÜRLER :)Bu Konuda İlk Yorum Yapan Siz olun...

  1. Arkadaşlar ben yaklaşık 3 ay kullandım olayın özeti şu bu matcha çayını kullanınca yedikleriniz bağırsaklarda fazla kalmıyor .böylece bağırsaklarda bekleyenler ile yedikleriniz çabucak atıyor bu da kilo vermenizi sağlıyor. Ben memnunum kilo da verdim, şişkinligim de bitti.

    YanıtlaSil
  2. Şimdi Matcha çayı içiyorum iğrenç bir tadı var .Ben sütle karıştırıp latte kıvamında tüketiyorum.1 ay oldu ve 2 kilo verdim. Salatalara da katıyorum arada.

    YanıtlaSil
  3. Matcha çayını sipariş vermiştim. Dün teslim aldım ve paketi actiktan sonra icinde beyaz renkte bir toz karisimi cıktı .cok şaşırdım ne oldugunu bilmedigim tozun bugun tadina bakmak icin denedim suyla karışınca rengi biraz yeşilimsi oldu .
    Demek istegim paketin icine herneyse bir karisim toz koyup yollamislar bu kadarina da pes ve siparis verdigim telefon numarasini ariyorum açan olmuyor. sizleri de kandirmasinlar dikkatli olun.

    YanıtlaSil
  4. Ben 2 yıldır kullanıyorum. Kilo konusunda yediklerime de dikkat edersem verebiliyorum. Bağırsaklarım iyi çalışmıyordu şimdi çok iyi çalışıyor fakat çayı kullanmasam uzun 3-4 gün aklıma gelmiyor. Bu durum sorun olabilir. Bir yıl öncede kısmi görme ve yüzümde uyuşma oldu, adeta felç geçirdiğimi düşündüm. Matcha çayından mı bilmiyorum. Bana en büyük faydası bağırsakları çok iyi çalıştırması, olumsuz olarakta matcha olmadan çalışmaması.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

YORUM YAZIP, GÖNDERME KONUSUNDA SIKINTI ÇEKENLER OLDUĞUNU SIK DUYUYORUM. ARZU EDENLER İÇİN YORUM GÖNDERME YOL HARİTASI:

1-Yorumunuzu yazın
2-“Yorum eklemek için bir kimlik seçin”i tıklayın
-“gmail” hesabınız varsa, o gözükür, onu seçin
-“gmail” hesabınız yoksa, “adı/URL” bölümünü seçin. “Adı” kısmına görünmesini istediğiniz şekilde adınızı yazın. URL’yi boş bırakın (eğer bir bloğunuz veya websiteniz yoksa)
3-“Devam”ı tıklayın
4-“Yayınla” tuşuna basın.

YORUMLARINIZ ÇOK DEĞERLİ, TEŞEKKÜRLER :)Bu Konuda İlk Yorum Yapan Siz olun...

Daha yeni Daha eski