Glucosamine Chondroitin MSM Kullananlar Yorumları

Yaşlanmaya bağlı eklem rahatsızlıklarının artması ve eklem kireçlenmelerine iyi geldiği belirtilen glukozamin takviye edici gıda hakkında herkes glukozamin kullananların yaptığı kullanıcı yorumlarını merak ediyor.

Bu yazımızda sizlerin de merak ile beklediğiniz Glukozamin kullananlar tarafından yapılan gerçek kullanıcı yorumlarını sizler için derledik. Glukozamin yorumlarını okumak için sayfayı aşağıya doğru kaydırın...


Diz Ağrısı

Glukozamin Nedir? Glukozamin Faydası


Glukozamin eklemlerde doğal olarak bulunan bir amino asittir.Yaşlanmaya bağlı olarak glukozamin zamanla azalır,buna bağlı olarak Eklemlerde ortaya çıkan kıkırdak yapısı bozuklukları halk arasındaki tabir ile Eklem kireçlenmesi gibi rahatsızlıklar ortaya çıkar. Glukozamin kabuklu deniz ürünleri ve bazı bitkilerden elde edilen ve kireçlenme tedavisinde kullanılan bir gıda takviyesi. Glukozamin etken maddesinin diz kireçlenmesinde etkili olduğunun anlaşılması ile bu tür ürünlere olan talepte haliyle artmış durumda.Yaşlanmaya bağlı eklem rahatsızlığı bulunanlar diz veya kalça kireçlenmesi yaşayanlar,dizde sıvı azalmasına bağlı dizde çıtırtı ve dizde ağrı ve yanma şikayeti bulunanlar tarafından tercih ediliyor.

Glukozamin kullananlar ürün hakkında oldukça olumlu yorumlarda bulunuyorlar.Diz ve kalça kireçlenmesinin yanı sıra dizde sıvı azalması yani kıkırdak kaybı sonucu oluşan rahatsızlıkların tedavisinde etken bir madde.Yaşlanma sonucu eklemlerde doğal olarak bulunan glukozamin maddesi azalmakta ve buna bağlı eklem ağrıları ve şikayetler ortaya çıkmaktadır. Glukozamin etken maddesi bazı bitkilerin yanı sıra bazı kabuklu deniz ürünlerinden elde edilerek, vücudun kaybetmiş olduğu glukozamin maddesini gıda takviyesi olarak eklemelere tekrar kazandırmayı amaçlamaktadır.


En iyi Glukozamin markası


Öncelikle En iyi Glukozamin markası şudur demek insanları belli bir marka üzerine yönlendirme amacı taşıdığı için bunu doğru bulmuyorum.Piyasada Glukozamin etken maddesi kullanan pek çok marka var.Burada önemli olan birinci etken Ürünün doktor tavsiyesi ile kullanılmasıdır.Kullandığınız marka size iyi gelmiyorsa o zaman farklı bir markanın ürününü deneyebilirsiniz.

Diz kireçlenmesi

Glukozamin Kullananlar


Piyasada yer alan pek çok marka var ve herkes kendi ürününün etkili olduğunu iddia ediyor.Böyle olunca kullanıcı yorumları belirleyici bir etken olarak ortaya çıkıyor.Yani bir glukozamin kullanan çıkıp en iyisi şu marka diyebilir ama önemli olan bu ürünü gerçekten alıp denemiş ve faydasını görmüş kişilerin diğer ürünü alacaklara bir nevi referans olmasıdır.

Şimdi Amvay Glukozamin kullananlar da buraya yorum yapacak. Farmasi glukozamin Kullananlar da Amvay Glukozamin kullananlar da yorum yapacak. Mesela Solgar Glukozamin kondroitin MSM kullananlar bu ürünün en iyisi olduğunu iddia ediyorlar,öte yandan Ersağ Glukomazin kullanıcı yorumları da oldukça merak ediliyor. Piyasada yer alan Başka bir marka ise Mdc Glukozamin .Hepsi en faydalı içeriğe sahip olduğunu eklem kireçlenmesi ve eklem ağrılarının giderilmesinde etkili olduğunu söylüyor.Siz de bu ürünler hakkındaki kullanıcı yorumlarını okumak ve Glukozamin kullananlar ne diyor öğrenmek istiyorsanız sayfamızda bulunan glukozamin kullanıcı yorumlarını okuyabilirsiniz. Glukozamin kullanan birisi iseniz yorum yaparak sayfamıza katkıda bulunabilirsiniz.

Glukozamin Kullanıcı Yorumları


     "Ben henüz yeni glukozamin kullanmaya başladım dizlerimde ağrılarım var.Doktorum Msm ve chondroitin ile birlikte kullanırsam iyi bir takviye ilaç olacağını belirtiyor.15 günlük kullanımdan sonra ağrılarım azalmakla birlikte hala işe yarayıp yaramadığı hususunda kafamda acaip sorular var.Hani fiyatı ucuz bir şey olsa canım yanmayacak ama baya pahalı bir gıda takviyesi.Ucuz olanları da var ama güvenilir mi bilemem.Aynı ürünü bir marka 79 TL satarken başka bir marka 379 TL satıyor.Arada ne fark var,bu işten ben bir şey anlamıyorum,anlayan biri varsa bana da söylesin."

        "Bu konuda şunu şunu ifade etmek isterim ki 2015-2016 yılları arasında düzenli olarak glukozamin kullandım. Ancak bu kullanımlar sonucu çektirdiğim Mr. filminde hiç bir iyi gelişme göremedim.Yani ben pek işe yaradığını düşünmüyorum açıkçası,sadece ilerlemesini durduruyor gibi geldi.Tabi ben bu süre zarfında düzenli olarak egzersizlerime devam ettim.Bunun sonucu olarak yaşımında biraz genç olmasından dolayı fazla ağrı sızı çekmedim ama ben pek işe yaradığını düşünmüyorum.Yine de diz ağrısı çeken büyüklerim denesinler belki onlar faydasını görür."

         
       " İşin doğrusu şu ki üzülerek söylüyorum ben işe yaradığını düşünmüyorum.Şimdi sen diyeceksin ki ! senin ağzından çıkanı kulağın duyuyor mu bilader! Evet maalesef gerçek bu ,senin dizinin ağrısı kimsenin umurunda bile değil,herkes cebini doldurmanın derdinde,arkanızı yaslayacak bir kaç doktor ve akademisyen de bulursanız.değmeyin keyfine.Birileri ürünü parlatıp hastalara dayatırsa hiç bir işe yaramayan bir ürünü insanlara yüksek fiyatlardan kapış kapış satabilirsiniz. kapişş"



     "Glukozamin kullananlar genellikle msm ve chondroitin birlikte  kullanıldığında faydalı olduğunu belirtiyorlar. Benim yaşlanmaya bağlı olarak dizlerim özellikle Namaz kıldığım zamanlar  bütün eklemlerim de katur kutur ve diz kapaklarımın hem ön tarafında üstte hem de arkasında şiddetli ağrılar oluyordu.Yönlendirmek gibi olmasın ama ben solgar marka msm chondritin destekli takviye aldım. Doktorum bu glukozamin denen meretin çok işe yaradığını,mutlaka kullanmam gerektiğini söylüyor.hem de öyle böyle değil en az 6 ay kullanmak gerekiyormuş.1-2 ay kullanır bırakırsan bir faydası olmaz dedi.Ben de başlayalı 2 ayı biraz geçti benim ağrılar eskiye nazaran biraz azaldı,artık çatur çutur seste gelmiyor dizlerimden,ha unutmadan doktor önerisi ile düzenli yürüyüş yaptığımı da söyleyeyim.Bilmem spor sonucu bilmem bu glukozamin fayda etti.Eskisi gibi ağrı ses ve yanma kalmadı.umarım tekrar etmez"


Glukozamin markaları 


Bigjoy Glucosamin Chondroitin Msm 90 Tab. Glukozamin Glucosamine

Hardline Glucosamine Msm 120 Tablet - Glukozamin

Solgar Glucosamine Chondroitin MSM 120 Tablet

NBL Glukozamin Kondroitin Ultra 60 Tablet

Life In Glukozamin Tablet kullanıcı yorumları

Nature's Supreme Glucosamine Chondroitin MSM + Hyaluronic Acid 120 Tablet

Kartix Glucosamine Chondroitin MSM 60 Tablet

Farmasi Nutriplus Glukozamin

Herbina Glukozamin Kondroitin Msm 1500 mg 200 Tablet yorumları

Balen Glukozamin Kondroitin Msm Boswelia 120 Tablet kullananlar

SHF GLUCOSAMINE MSM AKSU VİTAL TABLET

AVICENNA GLUCOSAMİNE MSM 60 TABLET

Ocean Glukozamin Kompleks 60 Tablet

2 Yorumlar

YORUM YAZIP, GÖNDERME KONUSUNDA SIKINTI ÇEKENLER OLDUĞUNU SIK DUYUYORUM. ARZU EDENLER İÇİN YORUM GÖNDERME YOL HARİTASI:

1-Yorumunuzu yazın
2-“Yorum eklemek için bir kimlik seçin”i tıklayın
-“gmail” hesabınız varsa, o gözükür, onu seçin
-“gmail” hesabınız yoksa, “adı/URL” bölümünü seçin. “Adı” kısmına görünmesini istediğiniz şekilde adınızı yazın. URL’yi boş bırakın (eğer bir bloğunuz veya websiteniz yoksa)
3-“Devam”ı tıklayın
4-“Yayınla” tuşuna basın.

YORUMLARINIZ ÇOK DEĞERLİ, TEŞEKKÜRLER :)Bu Konuda İlk Yorum Yapan Siz olun...

  1. Anneme Farmasi aldık,doktorumuz farklı bir marka önerdi ama sonuçta etken madde aynı diğeri çok pahalı geldi.umarım farmasi işe yarar.

    YanıtlaSil
  2. Hiçbir faydası yok. Boşuna para ödemeyin.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

YORUM YAZIP, GÖNDERME KONUSUNDA SIKINTI ÇEKENLER OLDUĞUNU SIK DUYUYORUM. ARZU EDENLER İÇİN YORUM GÖNDERME YOL HARİTASI:

1-Yorumunuzu yazın
2-“Yorum eklemek için bir kimlik seçin”i tıklayın
-“gmail” hesabınız varsa, o gözükür, onu seçin
-“gmail” hesabınız yoksa, “adı/URL” bölümünü seçin. “Adı” kısmına görünmesini istediğiniz şekilde adınızı yazın. URL’yi boş bırakın (eğer bir bloğunuz veya websiteniz yoksa)
3-“Devam”ı tıklayın
4-“Yayınla” tuşuna basın.

YORUMLARINIZ ÇOK DEĞERLİ, TEŞEKKÜRLER :)Bu Konuda İlk Yorum Yapan Siz olun...

Daha yeni Daha eski