Arnica Tesla Premium Elektrikli Süpürge Yorumları

Arnica Tesla kullanıcı yorumları Süpürge almak isteyenler tarafından oldukça merak ediliyor.Arnica Tesla kullananların yorumları bu ürünü almak isteyenler tarafından ilgiyle takip ediliyor.Arnica Tesla Kullananlar tarafından yapılan yorumların detayları yazımızda..

Arnica markasının yeni ürünü olan Arnica Tesla Premium piyasaya  çıktı.Son günlerde Tv reklamlarında sıkça görmeye alıştığımız Elektrikli toz torbasız Turbo başlıklı süpürge hakkında küçük bir inceleme yapacağız.Bunun dışında Arnica Tesla Premium kullanıcı yorumları'na göz atıp ,Kim ne demiş, kullananlar memnun mu? kullanıcı yorumları ne diyor? Arnica Tesla diğer alacak olanlara tavsiye ediyorlar mı? Ürün hakkında hangi şikayetler var birlikte bakalım.


Arnica Tesla

Arnica Tesla Premium Silver&Rose İnceleme 


Ev hanımlarının en büyük yardımcısı olan Elektrik süpürgesi seçimi gerçekten önemli bir konu ,Bu yüzden artıları eksileri nedir şöyle bir bakalım! Tesla Premium farkı kılan en önemli özellik 750 Watt olmasına rağmen Cyclone max teknolojisi kullanarak emiş gücünden maksimum faydalanıyor olması.Bu da özellikle evde halı üzerinde çekişi zor olan çeşitli partikül ve tozları yüksek çekiş gücü sayesinde rahatça çekiyor olması.Zaten Ürünün Power düğmesi yanında çekiş gücünü arttırıp,eksilte bileceğiniz 2 adet düğme bulunmakta.Yine ürünün 3 litre kapasiteli toz toplama torbası da emsallerine göre üstünlük sağlıyor.Hemen toz toplama kutusunu çektiğinizde arka tarafta yer alan toz filtre motora toz gitmesini önlüyor,böylece yüksek çekiş gücü hiç azalmıyor..Yıkanabilir Hepa filtre 13 filtresi sayesinde evinizde bulunan toz,kir bakteri ve akar gibi allerjen zararlıları evinizden uzaklaştırır.

Arnica Tesla Premium Silver Toz torbasız elektrik süpürgesi 8 metre kablo uzunluğuna sahiptir bu uzunluk teleskobik boru ile birlikte yaklaşık 10 metre uzunluğuna ulaşmakta dır. 3 in1 Emniyet sistemi sayesinde ürünü dik konumda taşırken bile toz haznesinin açılması engellenmiştir.Toz haznesinin tutma sapı yatay konumda iken hazneyi kilitlemektedir.Toz haznesini yerine tam olarak oturtamamış olsanız bile,süpürge çalışmaya başladığında  toz haznesi otomatik olarak kapanmaktadır.Cihaz ile birlikte verilen turbo başlık sayesinde evcil hayvanlarınızın tüylerini rahatça toplayabilirsiniz.Ayrıca Süpürgenin tutma sapı üzerinde bulunan açma kapama tuşu ile çekiş gücünü azaltma ve arttırma tuşları kullanıcılar için oldukça kolaylık sağlamış. A sınıfı elektrik tüketimi sayesinde kullanıcı dostu bir cihaz.Ultra sessiz 70 DB Ses seviyesi ile konu komşuyu rahatsız etmez.

Ergonomik yapısı ile rahat bir tutuş ve kullanım rahatlığı sağlayan Arnica Tesla Rose Toz torbasız süpürge Silver ve Rose renk seçenekleri bulunmaktadır. Arnica Tesla Premium Silver ve rose arasında bildiğim kadar renk farklılığı dışında bir fark bulunmuyor.

Arnica Tesla Fiyatı


Arnica Tesla Premium ET14300-14320 fiyatı şu an bilinen alışveriş sitelerinde 1000 ile 1500 TL aralığında farklı fiyatlar mevcut.Siz kesenize en uygun olanı tercih edebilirsiniz.

Editörün Yorumu:Arnica Tesla Tam bir F/P ürünü düşük watt yüksek emiş gücünün yanında emsallerine nazaran asgari 500-600 TL fiyat avantajı sunuyor olmasının yanı sıra Hepa filtreli ve  Ultra sessiz olması da artıları.Bunun yanı sıra ,bana göre tutma sapı üzerinde yar alan açma kapama düğmeleri de kullanıcıya ayrı bir kolaylık sağlıyor.

Arnica Tesla Premium

Arnica Tesla Premium Kullanıcı yorumları&kullananlar&şikayetler


Arnica Tesla yorumlarına bakarak aldım ama buradan değil,farklı bir mağazadan aldım.Daha önce süpürmüş olduğum bir halıyı yeniden süpürdüm ve bingo,çıkan toza kire ben bile inanamadım. Her şeyden önce süper bir emiş gücü var.İnanılmaz şekilde sessiz çalışan bir süpürge olduğunu söyleyebilirim.kablosunun uzunluğu da benim evim için yeterli geldi. Arnica Tesla Süpürgenin içinden çıkan aparat ve başlıklar ise gerçekten muhteşem,her yere uygun süper emici başlık ve aparatlar var.Toz haznesi de yeterli bir kapasiteye sahip.Süpürgenin tutma sapında bulunan kumandada müthiş kolaylık sağlıyor. Şimdi diyeceksiniz ki iyi de kardeşim bu makinenin hiç mi eksi yönü yok.Merak etmeyin şimdi onları da sayacağım sizlere.Bir kere Makine ağır bir makine süpürürken sağa sola takılıyor ve çekmesi bir hayli zor .İkincisi ise emiş gücü yüksek bir makine olmasından dolayı normal başlıkla süpürmek insanı yoruyor.Bir başka negatif yönü ise sessiz çalışan makine turbo başlık takıldığında aşırı sesli ve rahatsız edici bir ses seviyesine ulaşıyor.Bir başka eksi yönü ise fitresi çabuk tıkanıyor ve temizlemek gerekiyor ama bu tür hepa filtreli süpürgelerin çoğunluğu bu şekilde çalışıyor.Ben şahsen kendi görüşlerimi yazdım,fiyatına göre alınacak bir makine,sizde ölçün tartın öyle karar verin derim.


Gözü kapalı sipariş verebileceğiniz bir ürün, yerli malı yurdun malı, korkacağınız hiçbir eksi tarafı yok. Ha 3 yıl sonra emiş gücü azalır mı zannetmem ama filtresi eskir değişmek gerekir o da toz torbasına vereceğiniz 3 yıllık parayı düşünürseniz gayet normal. Ekteki resmi koymaya utandım ama ne demek istediğim anlaşılsın diye iki günde bir süpürdüğümüzü zannettiğimiz sadece iki halıdan çıkan kıl, yün ve hepsinden önemlisi bir avuç toz. Bu resmi gördükten sonra zaten direk sipariş edeceksiniz. Koldan kumanda ve kumanda pilinin dahi kutu içinden çıkması harika, kırılmayan hortum 5 çeşit başlık, başlık aparatı 3 litre toz haznesi kolay kullanım, haznenin kolay sökülüp takılması, uzayan kısalan borusu, dedim ya tek kelime ile harika. Ha bu arada 8 metre kablonun kolaylığı ise anlatılamaz. Ağır diyorlar ama bence eksi değil artı bir özellik makine savrulmuyor. Bir yıldır takip ettiğim bir ürün idi şükür fiyatı düştü aldık. 

Arkadaşlar kesinlikle tavsiye ederim. Çok kullanışlı,sessiz, ekonomik, diğer yabancı markalara boşuna paranızı vermeyin. Alınca gerçekten markaya para verdiğinizi anlayacaksınız Arnica yerli bir marka dürüst ve kaliteli ürünleri var daha önce anneme almıştım. Eşime de aldım çok beğendi. Kulpunda kumanda var eğilip kalkmanıza gerek yok pilleri içinden çıkıyor. Kumandadan perde,koltuk,halı,ve zemin fonksiyonlarını eğilmeden kontrol edebiliyorsunuz. Tam premium ürün.Marka her geçen gün daha kaliteli ürünler çıkartıyor. 

Uzun araştırmalarım neticesinde en uygun fiyatı burada buldum ve aldım. Kısa sürede elime ulaştı. Çok memnun kaldım. Ürün anlatıldığı gibiydi. Kargo paketi iyi yapılmıştı. Diğer yorumları okuyarak aldım. Şimdi evim rahat bir nefes almış hissediyorum. Kesinlikle tavsiye ederim. Emeği geçenlere teşekkür ediyorum.

İlk defa siteden böyle bir ürün aldım.Daha önce ufak tefek şeyler almıştım ama böyle şeylere tereddütle bakıyordum acaba gelir mi kırık mı gelir paramız çöpe mi gider biraz fazla vereyim de görerek alayım başım ağrımasın diyen arkadaşlar için söylüyorum.ürünün kargosundan içindeki aparatlarına kadar her şey gayet güzel. Hiçbir eksik yok cihaz çalışır vaziyette.Üründe çizik vs hiçbir hata yok.Ben ilk deneyiminde yanılmadım memnunum fiyatı da gayet güzel.Tercih meselesi tabi ki de bir sürü süpürge çeşidi var ama bu ürün fiyat performans ürünü.Tavsiye ederim ben pişmanlık yaşamadım umarım sizlerde yaşamazsınız.

Çeyiz için aldım iyi ki aldım. Senelerdir annemin evinde Arnica bora kullanıyordum o da güzeldi. Arnica piyasadaki en iyi özelliklere sahip ve uygun fiyatlı ürün. Kolunda kumandasının olması büyük bir kolaylık sağlıyor. Sesi çok çok az, emiş gücü çok çok iyi. Pratik ve zahmetsiz hazne temizliği var.

Ürün gayet güzel emiş gücü yeterli fakat sanıldığı kadar sessiz değil.Eviniz küçükse ürünü kullanırken hareket etmekte zorluk çekebilirsiniz. Filtresi hemen tozla kaplanıyor her kullanımdan sonra filtreyi temizlemenizi öneririm. Emiş gücü düşmeyecektir.

Tavsiye üzerine bu ürünü piyasadaki birçok markanın süpürgesi ile karşılaştırdım. Gerek fiyatının uygun oluşu gerekse performans açısından bunun daha iyi olduğuna karar verdim. 

Evde 2 kedimiz var ve çok büyük kurtarıcı oluyor. Evet ebadı biraz büyük ama aynı orantıda toz toplama haznesi de baya geniş. Evin durumuna göre değişir tabi de 1 ay boşalt masanız bile çekiş hızı düşmüyor. Çok başarılı tavsiye ederim görüntüsünü de beğenerek almıştık fiyatını hak ediyor

8 senedir ihlasın robotunu kullanıyordum şimdi bebeğim olduğu için pratik olan en uygun süpürge bu çekim gücü iyi sessiz hızlı kargo keşke koltuk dövücü başlığı da olsaydı onu dışarıdan temin ettim sadece çizilmeye çok meyilli ve borusu gerçekten ince biraz daha iyi olabilirdi memnun kaldım tavsiye ederim.

 3 ay oldu alalı muhteşem bir makine yazılan yorumları okudum hepsi doğru yalnız bazıları bir süre sonra çekiş gücünün düştüğünü yazmışlar ... bunun nedeni makinenin güç kaybetmesi değil, o kadar toz çekiyor ki filtre çabuk doluyor bundan dolayı çekiş gücü azalıyor filtre temizliğini kısa sürede yapmalısınız yoksa filtre tozdan tıkalı olduğu için çekişi istediğiniz gibi olmaz bir deneyin göreceksiniz farkı, bende de aynısı oldu hemen filtreyi temizledim o kadar güçlü hava çekişi var ki insana müthiş bir enerji veriyor 
               eski makinem hiç çekmiyormuş dedikleri gibi evden bir toz çıktı ki inanamazsınız bir çok makineyi araştırdım özelliklerini karşılaştırdım hemen hemen hepsinin özelliği aynı bide çok sessiz olmasını istedim sadece makinenin çektiği havanın sesini duyuyorsunuz...... iki bin üç bin liralık makinelerden daha iyi ve bu kadar özelliğe rağmen fiyatı çok uygun hiç tereddüt etmeyin gerçekten muhteşem bir makine ......eski makine murat 124 idi bu lamborcini   ---kullanım kılavuzunda yazıyor lütfen filtreleri ıslak kullanmayın bazıları yazmış koku yapıyor diye kullanışsız diye sadece kötülemek amaçlı siz kullanmasını bilmiyorsunuz  

Arnica Tesla premium Elektrik süpürgesi hakkında merak ettiklerinizi yorum yaparak sorabilir.Diğer kullanıcıların ürün hakkındaki yorum ve şikayetlerini okuyabilirsiniz. Arnica Tesla kullanıcı yorumları hakkında yine en iyi kararı verecek olanlar sizlersiniz.Umarım kafanızda oluşan Arnica Tesla nasıl,alınır mı?fiyatı uygun mu?tavsiye eder misiniz? arnica tesla kullananlar memnun mu? gibi sorularınıza cevap olmuştur.
Arnica Tesla İnceleme makalemiz Elektrik süpürgesi almak için arayış içinde olan ancak karar vermekte zorlanan okuyucularımıza fikir sunması amacı ile hazırlanmıştır. Arnica Tesla Premium Markası veya diğer markalarla herhangi bir ticari bağımız bulunmamaktadır.

1 Yorumlar

YORUM YAZIP, GÖNDERME KONUSUNDA SIKINTI ÇEKENLER OLDUĞUNU SIK DUYUYORUM. ARZU EDENLER İÇİN YORUM GÖNDERME YOL HARİTASI:

1-Yorumunuzu yazın
2-“Yorum eklemek için bir kimlik seçin”i tıklayın
-“gmail” hesabınız varsa, o gözükür, onu seçin
-“gmail” hesabınız yoksa, “adı/URL” bölümünü seçin. “Adı” kısmına görünmesini istediğiniz şekilde adınızı yazın. URL’yi boş bırakın (eğer bir bloğunuz veya websiteniz yoksa)
3-“Devam”ı tıklayın
4-“Yayınla” tuşuna basın.

YORUMLARINIZ ÇOK DEĞERLİ, TEŞEKKÜRLER :)Bu Konuda İlk Yorum Yapan Siz olun...

  1. 6 ay önce uzun araştırmalar sonucu tereddüt ederek almış olduğum Arnica Tesla Elektrikli süpürge performansı ile beni şaşırttı diyebilirim.Sessiz çalışması bir yana uzun kablosu ile evin her yerine ulaşım imkanı sağlıyor.Cihaz başlık ve aparatları ise gerçekten kullanışlı.Özellikle yaz aylarında Halıları kaldırdığımız düşünüldüğünde Sert zeminde kullanılan başlığı ile tozun zerresini bırakmıyor.Üstün emiş gücü ile Halıları silkeliyor desem yeridir.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

YORUM YAZIP, GÖNDERME KONUSUNDA SIKINTI ÇEKENLER OLDUĞUNU SIK DUYUYORUM. ARZU EDENLER İÇİN YORUM GÖNDERME YOL HARİTASI:

1-Yorumunuzu yazın
2-“Yorum eklemek için bir kimlik seçin”i tıklayın
-“gmail” hesabınız varsa, o gözükür, onu seçin
-“gmail” hesabınız yoksa, “adı/URL” bölümünü seçin. “Adı” kısmına görünmesini istediğiniz şekilde adınızı yazın. URL’yi boş bırakın (eğer bir bloğunuz veya websiteniz yoksa)
3-“Devam”ı tıklayın
4-“Yayınla” tuşuna basın.

YORUMLARINIZ ÇOK DEĞERLİ, TEŞEKKÜRLER :)Bu Konuda İlk Yorum Yapan Siz olun...

Daha yeni Daha eski