Ayağımda bazı tırnaklarım da mantar var ve geçmesi içinde hiç bir şey yapmadım çünkü hafif şiddette ama artık rahatsız olmaya başladığımı fark ettim. bunun için daha fazla ilerlemeden bir şeyler yapmak istiyorum. excilor reklamları çok fazla ekranlarda dönmeye başladı ve etkileyici de reklam yapmışlar onun için merak ediyorum kullanan ve sonuç alanlar var mı ? varsa bizimle paylaşırlarsa çok sevinirim..

Merhaba ben 15 gündür ayak tırnağım için excilor kullanıyorum. Tırnağım biraz daha güçlendi, biraz daha beyazladı.1 hafta önce mycospor kullandım biraz temizlensin diye. Ama benim tırnağımın altında o tozlar birikmiş te keçeleşmiş gibi sanki. Kesilmiyor da. Benim tırnağım sadece excilorla geçmez diye düşünüyorum.Doktor Terbisil diye bir ilaç yazmıştı ama onu da böbreklerime dokunabileceği için kullanmadım. Şimdi lazeri araştırıyordum. Senin yazını gördüm. Eğer seninkinde sadece renk değişimi varsa işe yarayabilir.excilor kullanıcı yorumlarını oku

Arkadaşlar merhaba ben senelerdir ayak baş parmaklarımda bu sorunu yaşıyorum başlarda takmıyordum son zamanlarda takmaya başladım aile hekimine gittim nibulen tırnak cilası kremi birde hap verdi bu mantar hapları karaciğeri cok yoruyor iki ay kullandım fark görmeyince eczacının da test yaptırmadan bu hapları kullanma demesiyle bıraktım çünkü iki ayda fark olmalıydı dedi ama bende olmamıştı bundan önce de şişli etfal cildiye bölümüne gitmiştim kadın tırnak yatağında bozulma var mantar değil demişti ama tüm belirtiler mantar gibi bende bilemiyorum ne yapacağımı son olarak aynısefa kremini önermişti bir arkadaş bi sitede şimdi onu aldım sürüyorum ama ben bu exciloru merak ediyorum 60tl az da değil kullanan memnun olan varsa yazsın lütfen öyle alayım çok sıkıldım bu durumdan.ayrıca okuduğum excilor kullanıcı yorumları da gayet etkileyici

Ben 2 sene önce exciloru baş parmağım için kullanmıştım kısa sürede iyileşti tırnağım. Ayrıca nette araştırma yaparken mantarlı tırnakları lazerle tedavi ettiklerini gördüm. Buda kısa sürede çözüm sağlayabilir.exsilor diyede yazılabilir ama

tırnak mantarı çaresini arıyorsanız burada kullanıcı yorumlarını okuyarak sorununuza çözüm bulabilir,excilor hakkındaki tavsiyelere göz atabilir,excilor faydalımı,zararlımı,excilor fiyatı,excilor işe yarıyor mu kullanıcı yorum ve şikayetlerinizi bekliyoruz.excilor kullanan var mı?excilor tırnak mantarına iyi gelirmi?excilor kullananların yorumları burada...

9 Yorumlar

YORUM YAZIP, GÖNDERME KONUSUNDA SIKINTI ÇEKENLER OLDUĞUNU SIK DUYUYORUM. ARZU EDENLER İÇİN YORUM GÖNDERME YOL HARİTASI:

1-Yorumunuzu yazın
2-“Yorum eklemek için bir kimlik seçin”i tıklayın
-“gmail” hesabınız varsa, o gözükür, onu seçin
-“gmail” hesabınız yoksa, “adı/URL” bölümünü seçin. “Adı” kısmına görünmesini istediğiniz şekilde adınızı yazın. URL’yi boş bırakın (eğer bir bloğunuz veya websiteniz yoksa)
3-“Devam”ı tıklayın
4-“Yayınla” tuşuna basın.

YORUMLARINIZ ÇOK DEĞERLİ, TEŞEKKÜRLER :)Bu Konuda İlk Yorum Yapan Siz olun...

  1. YILLARDIR YENEMEDİĞİM TIRNAK MANTARIM VAR.EXCİLOR ALDIM..ALDIĞIM ECZANEYE ÜÇ KERE DEĞİŞTİRMEYE GİTTİM..ÜÇÜNDEDE YENİSİNİ VERDİLER..
    ÜZERİNDE 400 KULLANIMLIK YAZIYOR..AMA MALESEF SADECE ÜÇ SÜRÜMLÜK..EN SONUNDA TEPESİNDEN KESTİM İÇİNE BAKTIM İÇİ BOŞ..BEN BU ÜRÜNE 70 YL PARA VERDİM

    YanıtlaSil
  2. Supradyn All Day değilde Pharmaton iyi. Kardeşim kullanıyor gerçekten faydasını gördü

    YanıtlaSil
  3. Excilor kullandığım reklamlardan gördüm fakat çok etkili olmadı acaba yanlış bir kullanım mı yaptım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Slm ben düzenli kullandım Excilor malesef pahalı olmasına rağmen faydasını görmedim.

      Sil
  4. Tırnak mantarı için Nibulen tırnak cilası terbisil hap var.6 ay devamlı kullanımda kökten çözüyor.bir daha tekrarlanmıyor,denenmiştir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mahir bey hapı karacıger zarar veriyor diyorlar. Nekadar döğüş bilemedim.

      Sil
  5. Babamın tırnak mantarı kadar kötüsünü görmedim.. Bütün tırnaklar çürümüş kütük gb dökülüyordu. 6 ay terbisil krem ve terbisil hap kullandı. Üstelik şeker hastası... Bütün tırnakları yeniden doğdu.. Şu an ayaklar tırnaklar pırıl pırıl..

    YanıtlaSil
  6. Saim bey derbisinin hapını kutladı diyorsunuz babanızın karaciğeri ne dokunmadımı karacıger enzimlerine baktırarakmı kullandı. En iyi çare hap kullanmak ama karacıger için hasar bırakabilir diyorlar.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

YORUM YAZIP, GÖNDERME KONUSUNDA SIKINTI ÇEKENLER OLDUĞUNU SIK DUYUYORUM. ARZU EDENLER İÇİN YORUM GÖNDERME YOL HARİTASI:

1-Yorumunuzu yazın
2-“Yorum eklemek için bir kimlik seçin”i tıklayın
-“gmail” hesabınız varsa, o gözükür, onu seçin
-“gmail” hesabınız yoksa, “adı/URL” bölümünü seçin. “Adı” kısmına görünmesini istediğiniz şekilde adınızı yazın. URL’yi boş bırakın (eğer bir bloğunuz veya websiteniz yoksa)
3-“Devam”ı tıklayın
4-“Yayınla” tuşuna basın.

YORUMLARINIZ ÇOK DEĞERLİ, TEŞEKKÜRLER :)Bu Konuda İlk Yorum Yapan Siz olun...

Daha yeni Daha eski