pharmaton kullanıcı yorumları


Pharmaton hakkında bilinen en büyük yanlışlardan bir tanesi ile giriş yapalım ve bu ürünün ilaç olmadığını bir kez daha belirtelim. Bu ürün gıda takviyesi ve mineral deposu olarak karşımıza çıkıyor.


Son zamanlarda halsizlik, uykusuzluk, dalgınlık/unutkanlık sorunlarıyla debelleşiyorum. Kime şikayetlensem bu vitamin ilacını şiddetle tavsiye ederim.

Pharmaton bir kez kullandım o gün yataktan kalkamadım. Tesadüf dedim 1 ay sonra tekrar kullandım yine aynı sorun oldu. Bir daha da kullanmadım. Herkese yaramıyor sanırım.

Pharmatonda ginseng var ancak dozu çok düşük.

b vitaminleri iştah açar. kilo aldırabilir. 

pharmatonun klasik bir multivitaminden fazlası az miktarda ginseng içermesi.

Çok da birşey beklemeyin yani.

hafıza için ginseng ve gingko biloba destekleri kullanabilirsin. Vitamin ihtiyacın yoksa boşuna kullanma.

Vitamin ve minerallerin yoğun olduğu ve çok fazla kimyasal içermeyen ürün, birçok durumda tercih edilebilir ve kısa sürede fayda sağladığı da bilinmektedir.

Saç ve tırnakların bakımsız kalması ile meydana gelen düşme ve dökülmeler için takviye bir ürün olarak kullanılabilir, bunun yanı sıra kemik doku ve kıkırdak gelişiminde de en kısa sürede etkisini gösteren ürünlerden bir tanesidir. Büyüme ve gelişmeyi hızlandıran ve bunu doğal bir şekilde gerçekleştiren gıda takviyesi sayesinde daha verimli bir bünyeye sahip olabilirsiniz. Farklı vitamin eksikliği durumlarında ve bu eksiklik ile birlikte meydana gelebilecek farklı sorunlarda uzmanlar tarafından tavsiye edilen ilk üründür ve tüketimi de gayet basittir.

Vitamin eksikliği olan çocuklar için en etkili gıda takviyelerinden biri ve karaciğer hastalıklarına sahip değilseniz ürünün kullanımında da herhangi bir sıkıntı yaşamazsınız.

Şöyle anlatabilirim ki, beni resmen ipten almış bir vitamindir bu. İçindeki ginseng özü, beynini 10 kaplan gücünde çalıştırırken, diğer eklentiler bedenini tam gaz harekete geçirir..

Aynı anda, beş işi mükemmel bir şekilde yetiştirirken, yürümekten, sağa-sola gitmekten tabanlarım ağrımaya başlamıştı, ama farkında bile olmuyordum.. Normalde bozuk olan uyku düzenim, bu vitamin sayesinde çok güzel düzene girdi. 6 saatlik uyku yetip artıyordu bile. İşin cinsel yanını ise hiç anlatmıyorum.. 

Tek eksi yönü ise, vitaminin sağladığı enerjiyi yakamaman dolayısı ile kilo alman. Prospektüsünde ise hareket sebebi ile oluşan ter kokusunun iğrenç bir şey olması (Çok az bir denek sayısı) ve sabahları mutlaka tok karnına alınması yazılı. Aksi halde miden bulanabilir.

Ama, kişisel tavsiyem mutlaka kullanmalısın. İlk kullanımında, gün içinde ''harika nedir? Nasıl yaratılır?'' sorularının cevabını alacaksın.. 

Bir ay süre ile düzenli kullan..

Ben de bir süre kullandım. Açıkçası çok da gözle görülür bir etkisi olmadı. Kışın hiç hasta olmadım ama bilmiyorum bir katkısı var mıdır.. Sadece vitamin değil, tüm kış boyunca tamamen sağlıklı beslendim çünkü. 

Onun dışında halsizlik hala var. Uyku düzenimin bozulmasıyla ilgili olduğunu düşünüyorum onun da. Bir de yoruluyorum cidden. Normal belki de.

üniversite ogrencısıyım sınav donemlerı kullanıyorum.ders calısırken esneme olayına son verıyor.dıkkatını toplayabılıyorsun vucudunda kolay kolay yorulmuyor.iştah actıgını pek farketmedım.cok sasırtıcı bırsey bekleme ama dedıklerım gıbı etkısı dersleri yogun olanlara tavsıyemdır

Balık eti olduğum için bana yaramadı.İştah açıyor.Spor yapmama ve bol su tüketmeme rağmen vücudumda oluşan ödemden kurtulamadım

Zihin ve fiziki yorğunluğa iyi gelecek ama kilo aldırmayacak bir vitamin kullanmak istiyorum. Pharmaton düşünüyordum kilo aldırır dediler. Doğru mudur? başka bir öneriniz var mı?

Arkadaslar bu pharmaton zıhınsel gelısıme unutkanlıga gercekten faydalı mı??
Unutkanlık problemim var bunun ıcın kulllanmak ıstıyorum.

3-4 yıldır sürekli değil ama ara ara kullanıyorum yogun oldugum dönemlerde yani bazen gun aşırı alıyorum 
ama hiç kilo aldırmadı bende hatta iştahımı bile açmadı çok memnunum ben verdiği performanstan.

arkadaşlar bu pharmaton içinde 30 tane var ve şu anki fiyatı 35 tl civarı. bana çok pahalı geldi. vitaminler mi böyle yoksa pharmatona özel bişi mi ? daha ekonomik aynı değerleri içeren vitamin var mı ?

hiç kilo aldırmıyor tam tersine verdiği enerji sayesinde tatlıdan uzak durmamı sağladı kilo verdim sayesinde:)fyatı da normal araştırırsan görürsün multivitaminler genelde böyle..

kilo aldırıyor ya nasıl aldırmıyor her gün içersne eğer iştah açıcı etkisi var iştah açtığı içinde kilo aldırma durumu oluyor ben kullandım aşırı zayıfken şimdi normal kiloma geldim onun sayesnde iki ay boyunca hergün bitane içtim.

diğer multivitaminlerden farkı ginseng,ginsengin ;teorik olarak cinsel ve zihinsel güce pozitif etkisi olduğu söyleniyor.bunun kontrollü deneyini kendi üstümde yaptım,ginseng siz(yani pharmatonsuz)ders çalıştığımda ortalama 40 dk sonra konsantrasyon bayağı düşerdi öteye beriye bakmaya başlardım.pharmaton kullanmaya başladım yaklaşık 30 dk sonra öteye beriye bakmaya başladım ama bunun nedeni konsantrasyon düşüklüğünden değildi ginseng in androjenik etkisindendi.totalde konsantrasyonda ilk günlerdeki plasebo dışında anlamlı bir artış yoktu.inat ettim sonra açılırım dedim 30 gün kullandım sonuç konsantrasyonda bir artma yok üstüne bide total ders çalışma saatim düştü.sınav dönemi birçoğumuz aburcubur ve dengesiz besleniyoruz,bu dönemlerde pharmaton dışı multivitamin mantıklı geliyor.normal günlük hayat için dönem dönem pharmatonda diğerleride alınabilir bence.tabiki hiçbirisi amfetamin tarzı etki yapmaz..

3 Yorumlar

YORUM YAZIP, GÖNDERME KONUSUNDA SIKINTI ÇEKENLER OLDUĞUNU SIK DUYUYORUM. ARZU EDENLER İÇİN YORUM GÖNDERME YOL HARİTASI:

1-Yorumunuzu yazın
2-“Yorum eklemek için bir kimlik seçin”i tıklayın
-“gmail” hesabınız varsa, o gözükür, onu seçin
-“gmail” hesabınız yoksa, “adı/URL” bölümünü seçin. “Adı” kısmına görünmesini istediğiniz şekilde adınızı yazın. URL’yi boş bırakın (eğer bir bloğunuz veya websiteniz yoksa)
3-“Devam”ı tıklayın
4-“Yayınla” tuşuna basın.

YORUMLARINIZ ÇOK DEĞERLİ, TEŞEKKÜRLER :)Bu Konuda İlk Yorum Yapan Siz olun...

  1. Hamileyim pharmaton kullansam bir zararı olur mu acaba? kullanıcı yorumlarında bu sorunun cevabını bulamadım.Pharmaton tavsiye edermisiniz.

    YanıtlaSil
  2. Atlamayın vücutta bir sürü saçma etki yapıyor aksini idda eden bilir kişi ile çıksın karşıma soğuk havada adamı terletip hasta ediyor.paraya yazik

    YanıtlaSil
  3. İçerisinde sığır jelatini var tavsiye etmem.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

YORUM YAZIP, GÖNDERME KONUSUNDA SIKINTI ÇEKENLER OLDUĞUNU SIK DUYUYORUM. ARZU EDENLER İÇİN YORUM GÖNDERME YOL HARİTASI:

1-Yorumunuzu yazın
2-“Yorum eklemek için bir kimlik seçin”i tıklayın
-“gmail” hesabınız varsa, o gözükür, onu seçin
-“gmail” hesabınız yoksa, “adı/URL” bölümünü seçin. “Adı” kısmına görünmesini istediğiniz şekilde adınızı yazın. URL’yi boş bırakın (eğer bir bloğunuz veya websiteniz yoksa)
3-“Devam”ı tıklayın
4-“Yayınla” tuşuna basın.

YORUMLARINIZ ÇOK DEĞERLİ, TEŞEKKÜRLER :)Bu Konuda İlk Yorum Yapan Siz olun...

Daha yeni Daha eski