Bugün sizlerle İsveç Şurubu Kullananlar/Kullanıcı Yorumları İsveç Şurubu Nedir? İsveç Şurubu Nasıl Kullanılır,Faydaları,Zararları, İsveç Şurubu zayıflatır mı? Gibi sorulara cevap Bulmaya çalışacağız.

Son dönemde özellikle bayanların zayıflama üzerine denemedikleri kür kalmadı maalesef.zayıflama uğruna her yolu deneyen kadınlar denize düşen yılana sarılır misali denemedik kür bırakmıyor.Son dönem de özellikle zayıflamak isteyenler ünü sınırları aşan ve metabolizmayı daha hızlı çalıştırdığı söylenen mucizevi İksir İsveç Şurubunun peşinde.
isveç şurubu kullanıcı yorumları
İsveç Şurubu
İsveç Şurubu Zayıflatıyor mu?
Kadınların en önemli sorunlarından biri yaşa bağlı olarak alınan ve bir türlü verilemeyen kilolar.Bunun en başta gelen sebeplerinden birisi de metabolik sendrom yani metabolizma'nın düzgün çalışmaması,yeterince dışkılama olmaması yani tuvalete çıkamamak olarak gösteriliyor.İşte burada İsveç şurubu devreye giriyor ve metabolizmayı çalıştırıp yağ yakımını hızlandırdığı iddia ediliyor.İsveç şurubu gerçekten zayıflatıyor mu? Ben de sizin gibi bunu merak ediyorum .Bu İsveç şurubunu kullanalar memnun mu merak ediyorum.Eğer gerçekten zayıflatıyor sa bu bir mucize ben de denemek isterim.

Bu acı reçeteli İsveç Şurubu'nun İsveçli bir bilim adamı tarafından reçete edildiği ve deha sonraları Alman bir bilim adamının bu reçeteyi daha da geliştirip ticari olarak kullanıma sunduğunu görüyoruz.İsveç şurubu anlatılanlara bakılırsa başta zayıflama olmak üzere mide krampları,kolit,ülser pankreas,romatizmal ağrılar vb. bir çok hastalığa iyi geldiği iddia ediliyor.İçeriğinde Alkol barındırdığı için kullananların özellikle islami hassasiyeti olanların bu konuda dikkatli olmasını öneriyorum.

İsveç şurubu kullananların yorumları da oldukça ilginç bir çok kullanıcı gerçekten etkili bir reçete olduğunu söylerken,bazıları da şurubun tam bir fiyasko ürün olduğundan bahsediyor.gerçek olana ne acaba? ben de gerçekten merak ediyorum.İnternet satış fiyatı ürüne göre 33 TL satan var,89 TL satan var hangisi doğru şurup,hangisi etkili,yoksa bazıları sahte ürün mü? bakın bu konu kafamı kurcaladı.Malum Ülkemiz de her gün yeni bir merdiven altı sahte ürün vaka'sı ile karşılaşıyoruz,o yüzden gerçekten çok dikkatli olmakta fayda var.paramız çöpe gitmesin yani..

Şimdi sizlerle internette okuduğum bir kaç İsveç Şurubu Kullanıcı yorum/yorumlarını paylaşmak istiyorum.
İsveç şurubu zayıflama yorumları 
1. İsveç Şurubu zayıflatıyor muş,hadi oradan sahtekarlar..
2.Acı bir tadı var içerken iğreniyorum.
3.her derde Deva ben diş çekilmesi için kullandım.
4.1 Ayda 6 kilo verme garantisi verdiler 6 şişe bitirdik ama kilo veremedik.
5.Erken menepoz için kullanıyorum.Şikayeti olanlara tavsiye ederim.

İsveç Şurubu ile zayıflayanların yorumları..

Diyeti geçen sene uyguladım bende 68 kiloydum . Diyetle birlikte bacak hareketleri yapıyordum ve gün içinde evden okula yürüyordum. Hiç unutmam 12 gün sonucunda 59.700 dü kilom . Bu arada olmam gereken kilo normalde 66 ve boyum 1.76 ama ben çok rahat bir şekilde kilo vermeye devam ettim .Çok abartılacak gibi değil kilo verdikçe günden güne o açlık hissini mutluluktan takmamaya başlıyorsunuz . Tabi ki sağlıklı değil ama diyet bitince ben bir kaç gün az yedim hemen eski düzenime dönmedim buda kiloyu korumamı sağladı . bir yıl geçti şuan 62 kiloyum . Herkesin hayatında bir kez cesaret edip denemesini öneririm.

İsveç Şurubu kullananlar ile konuştum ve bende denemeye karar verdim. 69 kilodan 60 kiloya indim bir sene önce isveç diyetiyle. Simdi 62 kiloyum bugün tekrar başladım kaç olacak bakalım dayanabilecek miyim?

Bu yorumların hangisi gerçeği yansıtıyor bilmiyorum.Bu konuda en doğru kararı ve yorumu yapacak olanlar yine sizlersiniz. Bu konuda sizlerden yardım bekliyoruz.

İsveç Şurubu kullanıcı yorumları hakkında henüz yorum yapılmamış ise ilk yorumu siz yaparak bu konuda bu ürünü alıp kullanacak olanlara olumlu yada olumsuz katkıda bulunabilirsiniz.

Henüz yorum yapılmamışsa ilk yorumu siz yapın..

Zayıflamaya yardımcı doğal kür tarifi >>>>>

17 Yorumlar

YORUM YAZIP, GÖNDERME KONUSUNDA SIKINTI ÇEKENLER OLDUĞUNU SIK DUYUYORUM. ARZU EDENLER İÇİN YORUM GÖNDERME YOL HARİTASI:

1-Yorumunuzu yazın
2-“Yorum eklemek için bir kimlik seçin”i tıklayın
-“gmail” hesabınız varsa, o gözükür, onu seçin
-“gmail” hesabınız yoksa, “adı/URL” bölümünü seçin. “Adı” kısmına görünmesini istediğiniz şekilde adınızı yazın. URL’yi boş bırakın (eğer bir bloğunuz veya websiteniz yoksa)
3-“Devam”ı tıklayın
4-“Yayınla” tuşuna basın.

YORUMLARINIZ ÇOK DEĞERLİ, TEŞEKKÜRLER :)Bu Konuda İlk Yorum Yapan Siz olun...

  1. Alkol varmış içinde su bazlı isveç şurubu olursa deneriz belki,zayıflama için denemek istiyordum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İsveç surubuna basliyali 1.5 ay ol sabah ve akşam yemekten sonra bir tatlı kaşığı ve her geçen gün farklı etkileri oldu ilk başladığında 115 kg dim ve zamanla doymayan ben iştah kesilmeye başladı artık ilacı her yemek ten 15 dakika sonra içebilmek için yer hale geldim ekmeksiz doymayan ben ekmeği unuttum ha bu arada netten pahalı sürüp almadım bildiniz aktaran aldım100 gr 25 TL'ye ve düzenli kullanmaya başladım ve eskisi gibi şişlik hazımsızlık kalmadı sonuç nemi bugün tartıldım 105 kg ye düştüm ve aç kalmadan spor dahi yapmadan

      Sil
  2. En iyisi sağlıklı kilo vererek zayıflamak. Kalorine dikkat et. Şekerli ve unlu yiyeceklerinden uzak dur.Bol su iç spor yap sağlıklı yaşa ..

    YanıtlaSil
  3. Ben bir şey sormak istiyorum isveç diyeti 13 gün yaptıktan sonra neden diyeti tekrar yapmak için 3 ay beklemek gerekiyor. bilgisi olan daha önce kullananlar varsa yorumları merak ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İsveç surubuna basliyali 1.5 ay ol sabah ve akşam yemekten sonra bir tatlı kaşığı ve her geçen gün farklı etkileri oldu ilk başladığında 115 kg dim ve zamanla doymayan ben iştah kesilmeye başladı artık ilacı her yemek ten 15 dakika sonra içebilmek için yer hale geldim ekmeksiz doymayan ben ekmeği unuttum ha bu arada netten pahalı sürüp almadım bildiniz aktaran aldım100 gr 25 TL'ye ve düzenli kullanmaya başladım ve eskisi gibi şişlik hazımsızlık kalmadı sonuç nemi bugün tartıldım 105 kg ye düştüm ve aç kalmadan spor dahi yapmadan

      Sil
  4. Gayet güzel içerik, teşekkürler...

    YanıtlaSil
  5. İsveç şurubu gerçekten çok faydalı, her derde deva. Kilo vermek için gerçekten çok etkili ve işe yarayan bir şey.

    YanıtlaSil
  6. İsveç Şurubu Alkol içeren bir şurup bildiğim kadarıyla 32 bitkiden oluşuyor fakat ana bitkisi %43 oranında alkol içeriyor bitkinin kendi doğasında var.

    YanıtlaSil
  7. Durum nedir arkadaşlar.İsveç Şurup hakkında bilgi verir misiniz? yorumda kullandığını yazan arkadaşlar sizlerin bilgisine göre hareket edeceğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zeliha sana onerim hiç kullanma yalan zayıflamak istiyorsan teff çayını öneririm

      Sil
    2. Teff çayı işe yarıyor mu gercekten

      Sil
    3. İsveç surubuna basliyali 1.5 ay ol sabah ve akşam yemekten sonra bir tatlı kaşığı ve her geçen gün farklı etkileri oldu ilk başladığında 115 kg dim ve zamanla doymayan ben iştah kesilmeye başladı artık ilacı her yemek ten 15 dakika sonra içebilmek için yer hale geldim ekmeksiz doymayan ben ekmeği unuttum ha bu arada netten pahalı sürüp almadım bildiniz aktaran aldım100 gr 25 TL'ye ve düzenli kullanmaya başladım ve eskisi gibi şişlik hazımsızlık kalmadı sonuç nemi bugün tartıldım 105 kg ye düştüm ve aç kalmadan spor dahi yapmadan

      Sil
  8. Ben 4 kutu aldım daha yeni başlıyorum isveç şurubu kullanmaya.Kullananlar varsa kilo veren oldu mu, inşallah faydasını görürüm.

    YanıtlaSil
  9. Ilk defa kullaniycam inş ışe yarar

    YanıtlaSil
  10. Hiç bir işe yaramıyor ben kullandım hepden kilo aldım sakın inanmayın bu yabancılara 6 şişe aldım hiç bir faydasını gormedim

    YanıtlaSil
  11. önerebilen varmı lütfen sipariş edicektim de

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yurt dışından orjinal isveç şurubu bulursanız öneririm. Bizim yerli ürünlerin çoğu sahte merdiven alti

      Sil

Yorum Gönder

YORUM YAZIP, GÖNDERME KONUSUNDA SIKINTI ÇEKENLER OLDUĞUNU SIK DUYUYORUM. ARZU EDENLER İÇİN YORUM GÖNDERME YOL HARİTASI:

1-Yorumunuzu yazın
2-“Yorum eklemek için bir kimlik seçin”i tıklayın
-“gmail” hesabınız varsa, o gözükür, onu seçin
-“gmail” hesabınız yoksa, “adı/URL” bölümünü seçin. “Adı” kısmına görünmesini istediğiniz şekilde adınızı yazın. URL’yi boş bırakın (eğer bir bloğunuz veya websiteniz yoksa)
3-“Devam”ı tıklayın
4-“Yayınla” tuşuna basın.

YORUMLARINIZ ÇOK DEĞERLİ, TEŞEKKÜRLER :)Bu Konuda İlk Yorum Yapan Siz olun...

Daha yeni Daha eski