Philips FC9750/07 PowerPro Max 900 W Toz Torbasız Elektrikli Süpürge Kullananlar &Yorumlar

Philips FC9750/07

    Günümüzde Elektrik süpürgesi Ev hanımlarının en büyük yardımcısı durumunda.hal böyle olunca Hanımlar çekiş gücü yüksek,ergonomik tasarımlı,kullanımı kolay olan ve fiyatı ile fazla üzmeyecek Elektrikli süpürgeleri tercih ediyor.Son günlerde Philips FC9750/07 PowerPro Max 900 W Toz Torbasız Elektrikli Süpürge hanımlar arasında oldukça popüler olan bir ürün,herkes birbirine bu ürünü tavsiye ediyor olsa da biz tüketiciler olarak ürün almadan önce kullanıcı yorumlarını okuyup öyle karar vermeyi seviyoruz.Şimdi herkes Philips FC9750/07 PowerPro Max 900 W Toz Torbasız Elektrikli Süpürge kullananların yorumlarını merak ediyor.

Philips FC9750/07 PowerPro Max 900 W Toz Torbasız Elektrikli Süpürge Kullanıcı Yorumları

"Maraton ultimate ile bu modelin arasında Kalmıştım kardeşimde maraton var ilk önce onu denedim sonra kendi ürünüm geldiğinde kıyasladım.Bu model maratona göre daha ergonomik küçük hafif ve sessiz ama teleskopik borusu  maratonun biraz daha sağlam gibi.çekiş gücü güzel beğendim"

Philips Powerpro

"Daha önce evde kullandığım şey elektrikli gırgırmış mükemmel çekim gücü toz gerçekten çok iyi alıyor kuşkuyla aldığımız şeyi şuan herkese rahatlıkla öneriyorum"

"Annem için almıştım yaklaşık 6 aydır kullanıyor ilk geldiğinde çekim gücü çok yüksekti fakat sonradan biraz düştü sanki. Bir de tek kötü yanı süpürgenin üç kısmında bir çıkıntı var baza altı vs süpürürken oraya takılıp süpürme kısmı çıkabiliyor. Yine de fiyat performans açısından oldukça iyi bir ürün."

"Maraton&ProMax : İki seri arasında çok git gel yaşadım. Daha sonra araştırmalarım sonucunda yeni maraton serilerinin eski maratonlar kadar iyi sonuç vermediğini öğrendim. Daha ayrıntılı şekilde ProMax’ı bir teknik danışmana sordum! Yaptığı olumlu bilgilendirme sonucunda ürünü Gönül rahatlığıyla aldım"

"Ürün çok başarılı uzun araştırma sonucu karar verdik maraton la ikisinin arasında kararsız kalmıştık ama eminim ki maraton dan hiç bir farkı yok hatta artı olarak küçük ve hafif. Yeni süpürülmüş halinin üzerinde ilk denemeyi yaptı eşim şok olduk çıkan tozlara. Fiyatına göre çok başarılı başka marka ve modellere boşuna o kadar para vermeyin derim. Makinenin emiş gücü tasarımı hafifliği ve ergonomik olması 10 numara ama aksamı biraz narin, umarım hemen bir kırılma yada çatlama yaşamayız."

"kullanmak için bu süpürgeyi indirimden aldım.Hanım dün kullandı.Akşam geldiğimde öyle bir toz almış ki sanki daha önce ev hiç temizlenmemiş gibi ,hanım süper çekişi olduğunu ne kadar ayarlarını yaptıysam yinede halıları havaya kaldırdığını ve tozları aldığını söyledi"
Philps Elektrikli Süpürge

"Ürünü büyük araştırmalar sonucu aldım. Philips ve diğer markaları da birebir inceledim.1000-1200 liraya alınacak en iyi süpürge diyebilirim. Ürün plastiği diğer markalara göre çok çok iyi. Emiş gücü çok yüksek. Makine üzerinden kademeli ayarlanabiliyor. Halının içinde ne varsa çıkarıyor. Bazı yorumlarda çok yapıştığından süpürmeme zorluğundan bahsedilmiş doğru fakat uygun başlık ve halının dokuma yönüne dikkat ederseniz çokta zor değil. Kablo uzunluğu 7m. Toz haznesi bir tuşla ayrılıyor ve sürahiden su boşaltır gibi tozu boşalta biliyorsunuz. Çok kolay.makine içinde 2 ayrı olarak 3 ad. toplam 5 başlık geliyor. Sesi çok az. Tavsiye ederim."

"Kesinlikle tavsiye ediyorum. 10 üzerinden 10 alacak bir süpürge.  Diğer markalara 3 katı ödemenize gerek yok. Halıda çekiş gücü de harika. Bu kadar toz benim evimden mi çıktı dedirtiyor. Makine almak için çok araştırdım. Bunu tavsiye ediyorum fiyatının üzerinde bir performansa sahip. Sesi az, hepa filtresi sayesinde dışarıya hiç toz vermiyor, temizlemesi çok kolay."

Post a Comment

YORUM YAZIP, GÖNDERME KONUSUNDA SIKINTI ÇEKENLER OLDUĞUNU SIK DUYUYORUM. ARZU EDENLER İÇİN YORUM GÖNDERME YOL HARİTASI:

1-Yorumunuzu yazın
2-“Yorum eklemek için bir kimlik seçin”i tıklayın
-“gmail” hesabınız varsa, o gözükür, onu seçin
-“gmail” hesabınız yoksa, “adı/URL” bölümünü seçin. “Adı” kısmına görünmesini istediğiniz şekilde adınızı yazın. URL’yi boş bırakın (eğer bir bloğunuz veya websiteniz yoksa)
3-“Devam”ı tıklayın
4-“Yayınla” tuşuna basın.

YORUMLARINIZ ÇOK DEĞERLİ, TEŞEKKÜRLER :)Bu Konuda İlk Yorum Yapan Siz olun...

Daha yeni Daha eski