Remington S8540 Keratin Protect Keratin yorumları oku,Korumalı Saç Düzleştirici hakkında tavsiyeler al,Varsa ürün ile ilgili şikayetleri incele.
Remington S8540

Remington Saç düzleştirici Bayanlar tarafından en çok tercih edilen ürünler arasında yer alıyor.Remington ile saçlarınız Kuaförden yeni çıkmış gibi parlak ve canlı olacak.Bu ürünü almak isteyip'te araştıran çok o yüzden siz de almadan önce mutlaka en çok satan ,en iyi düzleştirici markası remington hakkındaki kullanıcı yorumlarını okumayı unutmayın.

Remington S8540 Keratin Protect Keratin Korumalı Saç Düzleştirici 2020 Fiyatları malum sitelerde 320-390 TL arası farklı fiyatlardan bulabilirsiniz.

Özellikler
Gösterişli, düz, süper parlak saçlar sofistikeliği gösterir. Fakat bazen saçlarınızı normal yollarla düzleştirmek hasara yol açabilir. Eğer siz de saçlarınızı düzenli olarak yüksek ısı ayarında düzleştiriyorsanız, sonuçlar kuru, kırılgan ve uçları kırıklarla dolu saçlar olabilir.

Kendinize has tarzınızı, saç sağlığınızdan feragat etmeden ifade etmenizi sağlayan Keratin Protect Saç Düzleştirici, gösterişli saç stilinizi uzun süre, sağlıklı bir görünümle korumanızı sağlar.

Keratin Protect Saç Düzleştirici'nin gelişmiş seramik plakasında bulunan Keratin & Badem Yağı, saçlarınıza şekil verirken nüfuz ederken güçlü, sağlıklı ve canlı bir görünüm elde etmenizi sağlar.

Şık bronz ve pembe altın rengi ile gelen düzleştirici, dokuz ısı seçeneği sunar. Size ise saçınıza uygun ısı ayarını seçmek kalır. PRO+ ayarı ise saç hasarlarına dikkat edenler için, saçlara hasar vermeden 185°C ısıda şekillendirme olanağı sunar.

Remington Keratin Protect koleksiyonu, saçlarınızı şekillendirirken güçlü kalmasını sağlayan, parlak ve gösterişli saçlar için geliştirilen Keratin & Badem Yağı ile zenginleştirilmiş, yenilikçi bir ürün yelpazesinden oluşur.
Remington S8540

 Gelişmiş Keratin & Badem Yağı ile zenginleştirilmiş seramik plakalar
• Dijital ısı göstergesi
• 9 ayar 150°C - 230°C
• Sağlıklı düzleştirme için Pro+ ayarı
• 15 saniyede hızlı ısınma
• Gövdeden ayrı plakalar ile saçlara eşit basınç
• Turbo fonksiyonu
• Isı kilit fonksiyonu
• 60 dakika sonra otomatik kapanma
• Saklama için plaka kilidi
• Isıya dayanıklı saklama çantası
• Kıvrımlı kablo 1.8 m
• 2 yıl garanti

Remington S8540 Keratin Protect Yorumları&Tavsiye ve Şikayetleri

Remington almadan önce farklı bir saç düzleştirici kullanıyordum.Saçlarım baya dalgalı tavsiye üzerine yorumları okuyarak bu ürünü almaya karar verdim.Keşke eski cihazım daha önce bozulsaymış,şimdiye kadar kendime eziyet etmişim.15 saniyede ısınıyor 10 dakikada saçlarım dümdüz oluyor.arkadaşlarım da soruyor tabii,hangi kuaföre gidiyorsun diye :)))

Daha önce de remington markasının geniş plakalısını kullanıyordum,yedek olarak bunu da aldım,denedim gayet memnun kaldım. Remington'dan başka düzleştirici asla kullanmam .Benim markam bu remington.

Bu modeli almadan önce epey bir araştırma yaptım yorumları okudum.Sonunda bu modeli almakta karar kıldım.Saçlarım dalgalı ve kalın telli olmasına rağmen çabucak düzleştirip yumuşacık yaptı diye sevinirken üçüncü kullanımda saçlarım yandı,ben mi kullanmasını bilemedim bilmiyorum ama saçlarımı kestirmek zorunda kaldım.

En iyi saç düzleştirici markası diye baya bir yorum okuyarak bu ürüne karar verdim.Hatta en çok satan saç düzleştirici markası remington diyorlar.sipariş verdim ama henüz elime ulaşmadı,İnşallah alınca dener sonucunu yazarım.

Remington S8540 kullananların yorumları gayet olumlu görünüyor. Remington markasının kalitesi zaten ortada ,o yüzden siz de bu ürünü almayı düşünüyorsanız yorumları okumadan karar vermeyin. Remington S8540 saç düzleştirici hakkında farklı bir görüş öneri veya şikayetiniz varsa diğer ziyaretçilerinde okuması için yorum yazarak bizlerle paylaşabilirsiniz.

Remington S9500 Pearl Saç Düzleştirici

4 Yorumlar

YORUM YAZIP, GÖNDERME KONUSUNDA SIKINTI ÇEKENLER OLDUĞUNU SIK DUYUYORUM. ARZU EDENLER İÇİN YORUM GÖNDERME YOL HARİTASI:

1-Yorumunuzu yazın
2-“Yorum eklemek için bir kimlik seçin”i tıklayın
-“gmail” hesabınız varsa, o gözükür, onu seçin
-“gmail” hesabınız yoksa, “adı/URL” bölümünü seçin. “Adı” kısmına görünmesini istediğiniz şekilde adınızı yazın. URL’yi boş bırakın (eğer bir bloğunuz veya websiteniz yoksa)
3-“Devam”ı tıklayın
4-“Yayınla” tuşuna basın.

YORUMLARINIZ ÇOK DEĞERLİ, TEŞEKKÜRLER :)Bu Konuda İlk Yorum Yapan Siz olun...

  1. Ben şuan Remington bu modeli kullanıyorum saçım kıvırcık olduğu halde mükemmel bir şekilde düzleştiriyor ,gerçi bu ara fiyatı biraz yükselmiş ama olsun yinede bu fiyata parasının karşılığını veriyor.

    YanıtlaSil
  2. Bende aynı modelden aldım.sabahları okula giderken düzleştiriyorum.akşama kadar kalıcı oluyor.almak isteyenler hiç düşünmesin remington keratin protect tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  3. Ben memnun kalmadım şahsen birincisi saçları aşırı şekilde yıpratıyor,ikincisi saçlarımı yoluyor 3.kablosu çok kısa tavsiye etmem.Bende Remington keratin protect kullananların yorumlarına bakarak aldım,şimdi pişmanım.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

YORUM YAZIP, GÖNDERME KONUSUNDA SIKINTI ÇEKENLER OLDUĞUNU SIK DUYUYORUM. ARZU EDENLER İÇİN YORUM GÖNDERME YOL HARİTASI:

1-Yorumunuzu yazın
2-“Yorum eklemek için bir kimlik seçin”i tıklayın
-“gmail” hesabınız varsa, o gözükür, onu seçin
-“gmail” hesabınız yoksa, “adı/URL” bölümünü seçin. “Adı” kısmına görünmesini istediğiniz şekilde adınızı yazın. URL’yi boş bırakın (eğer bir bloğunuz veya websiteniz yoksa)
3-“Devam”ı tıklayın
4-“Yayınla” tuşuna basın.

YORUMLARINIZ ÇOK DEĞERLİ, TEŞEKKÜRLER :)Bu Konuda İlk Yorum Yapan Siz olun...

Daha yeni Daha eski