Bim mağazası Fakir atrica diye bir Elektrik süpürgesi getirmiş,almak istiyorum ama güvenemiyorum dediğinizi duyar gibiyim.Evet haklısınız insan Elektronik mağaza harici marketlerden ürün alırken haliyle tedirgin oluyor.Her şeyden önce emin olmak istiyor bu yüzden bu ürünü daha önce kullananlar ne diyor,kullanıcı yorumları olumlu mu yoksa olumsuz mu bunları okumak istiyor.

Fakir Atrica

Bu konuda yorumumu duymak isterseniz şahsen tam bir fiyat performans ürünü diyebilirim.Neden derseniz Elektrikli süpürge fiyatlarının 2.500-4000 TL aralığında gezindiği ortamda sırf ev temizliği için 489 TL verip ekonomik bir süpürge almak daha mantıklı.Sonuçta Bim de satılan ürün de 2 yıl garantili ve bu ürün daha önce de satışa sunuldu ve tükendi alanlar memnun olmuş olacak ki,tekrar satışa koydular.Pahalı makinelere göre illaki eksisi artısı olacak,ama bana göre ekonominin bu kadar kötü olduğu bir ortamda bir süpürgeye bu kadar para bağlamak ne kadar doğru sizlerin takdirine bırakıyorum.

Ben de Bim'den 3 ay önce aynı fakir atrica süpürge aldım gayet güzel çalışıyor,Çekişi falan harika,hatta en düşük ayarda bile halıya yapışıyor diyebilirim.Bu ürün bu fiyata gerçekten uygun aynı ürün evkur benzeri mağazalar taksitle 750 TL satıyorlar,bim de üstelik 6 taksit fırsatı var.Bu Fakir Atrica kaçmaz derim.

Benim Fakir Atrica modeli ile ilgili yorumum bu yönde ,sizin de bu konuda farklı bir yorumunuz varsa sizde bizimle ve diğer ziyaretçilerimiz ile yorum yazarak paylaşabilirsiniz.

Post a Comment

YORUM YAZIP, GÖNDERME KONUSUNDA SIKINTI ÇEKENLER OLDUĞUNU SIK DUYUYORUM. ARZU EDENLER İÇİN YORUM GÖNDERME YOL HARİTASI:

1-Yorumunuzu yazın
2-“Yorum eklemek için bir kimlik seçin”i tıklayın
-“gmail” hesabınız varsa, o gözükür, onu seçin
-“gmail” hesabınız yoksa, “adı/URL” bölümünü seçin. “Adı” kısmına görünmesini istediğiniz şekilde adınızı yazın. URL’yi boş bırakın (eğer bir bloğunuz veya websiteniz yoksa)
3-“Devam”ı tıklayın
4-“Yayınla” tuşuna basın.

YORUMLARINIZ ÇOK DEĞERLİ, TEŞEKKÜRLER :)Bu Konuda İlk Yorum Yapan Siz olun...

Daha yeni Daha eski