Kitchenaid standlı mikser 4.8 L- 5KSM175PSECA - Candy Apple inceleme tavsiye ve kullanıcı yorumları hakkında baya bir araştırma yaptım.Aslında her şey eve bir Standlı mikser alma ihtiyacı ile başladı.Ev hanımları belli yaştan sonra hamur yoğurma veya yapması güç isteyen çiğ köfte veya içli köfte gibi yemekleri yaparken zorlanıyor.hatta bazı bayanların el ve bilek yapıları çok hassas çabucak inciniyor.Bu nedenle Mutfakta bu tür bir yardımcıya ihtiyaç duyuluyor.
Kitchenaid Artisan Mikser

Standlı Mikser arayışı sırasında neredeyse tüm markaları inceleme fırsatım oldu.Bazılarının karıştırıcı aparatları iyi değil,bazılarının güç kapasitesi yetersiz,bazılarının ise mikser kapları küçük gibi.Farklı markalarda farklı fiyatlarla pek çok standlı mikser yorumlarını okudum.Bazı yorumlar olumlu iken bazı yorumlar olumsuz olabiliyor.Ben araştırma yaparken kitchenaid artisan Standlı mikser hakkında okuduğum yorumların büyük çoğunluğu olumluydu.Üstelik pek çok Pastahanenin yanında bir çok ünlü Aşçı ve sürekli yemek videosu çeken bazı Youtuberin Kitchenaid kullandığını gördüm.Bu kadar insan yanılıyor olamaz dedim ve ürünü yüksek fiyatına rağmen almaya karar verdim.
Kitchenaid Standlı Mikser

Bir kere her şeyden önce ürünün döküm gövdeli olması diğer markalar gibi plastik veya bakalit gibi adi malzemeden yapılmamış olması artısı,ayrıca ürünün 3 litre ve 4.8 Litre kapasiteli paslanmaz çelik kaselerinin yanında,döküm karıştırma aparatları diğer markalara nazaran daha kaliteli bana göre.Motor gücü 300 Watt olmasına rağmen ileri teknoloji sayesinde daha fazla güç üretiyor bu sayede motor asgari derecede ısınırken daha verimli bir kullanım sunuyor.Diğer markalardan farklı olarak sunduğu 5 yıl garanti süresi de ayrı bir avantaj sağlıyor.

Editörün Yorumu:Kitchenaid Standlı mikser Yüksek fiyatına rağmen güçlü motoru ve kaliteli aparatları ile evde en büyük yardımcınız olacak. Kitchenaid Artisan sayesinde mutfaklar şenlenecek,Kekler,pizzalar,bazlamalar,çiğ köteler kısırlar,hatta içli köfte bile yapabileceksiniz.Benim tavsiyem ve yorumum bu ürünün her mutfakta mutlaka olması yönünde.

Kitchenaid Artisan Standlı Mikser için Semen Öner tarafından çekilen inceleme videosunu da şuraya bırakayım detaylıca inceleyin.


Kitchenaid Standlı mikser hakkında sizin farklı bir yorumunuz varsa altta yer alan kullanıcı yorumları kısmına yazabilir,Bu ürünle ilgili görüş,tavsiye ve şikayetleriniz bizimle ve bu ürünü almak için araştıran diğer ziyaretçiler ıle paylaşabilirsiniz.

Homend Standlı mikser inceleme>>>

Post a Comment

YORUM YAZIP, GÖNDERME KONUSUNDA SIKINTI ÇEKENLER OLDUĞUNU SIK DUYUYORUM. ARZU EDENLER İÇİN YORUM GÖNDERME YOL HARİTASI:

1-Yorumunuzu yazın
2-“Yorum eklemek için bir kimlik seçin”i tıklayın
-“gmail” hesabınız varsa, o gözükür, onu seçin
-“gmail” hesabınız yoksa, “adı/URL” bölümünü seçin. “Adı” kısmına görünmesini istediğiniz şekilde adınızı yazın. URL’yi boş bırakın (eğer bir bloğunuz veya websiteniz yoksa)
3-“Devam”ı tıklayın
4-“Yayınla” tuşuna basın.

YORUMLARINIZ ÇOK DEĞERLİ, TEŞEKKÜRLER :)Bu Konuda İlk Yorum Yapan Siz olun...

Daha yeni Daha eski