Spirulina zayıflama hapı ile ilgili açmış olduğumuz Spirulina kullanıcı yorum ve şikayetleri başlığı altındaki sayfamıza hoş geldiniz. Bu konudaki düşüncelerinizi aşağıda yorum bölümüne ilk yorumu siz  yazabilir, Ogansia Spirulina zayıflama hapı  hakkındaki olumlu-olumsuz görüşlerinizi tarafsız bir şekilde paylaşarak bu konuda bilgi sahibi olmak veya ürünü(hizmeti) almak isteyen konuklarımıza da yardımcı olabilirsiniz.

spirulina 

Spirulina zayıflama hapı kullanıcı yorumları sayfasına hoş geldiniz. Burada sizlerde tıpkı diğer ziyaretçilerimiz gibi Spirulina zayıflama hapı yorumları ve Spirulina zayıflama hapı şikayetleri burada yazıp herkesin konu ile ilgili bilgilendirebilirsiniz. Gerçek anlamda sağlıklı bilgiler alabilmeniz için burada kendi görüşlerimizi değil, bizzat kullananların yorumları ile bilgilendirmelerde bulunacağız. Nasıl bir ürün olduğunu anlayabilmemiz için ziyaretçilerin yapacağı yorumları beklemekten başka bir yöntem yok. Biz zaman zaman ürün ile ilgili olarak sizleri bilgilendirmeye çalışacağız. Ta ki Spirulina zayıflama hapı işe yarıyor mu yaramıyor mu anlayana dek araştırmamız sürecektir. Zayıflama ürünleri piyasada bu kadar yayılmışken boş durmak olmaz değil mi. Sizlerde konuya katılım göstererek bizlere bu konuda yardımcı olabilirsiniz.

Spirulina; yüksek oranda E vitamini içerir, güçlü bir antioksidandır. E vitamini ve antioksidan cilt için yaşlanmaya karşı ve korunma açısından çok önemlidir. Spirulina cildi besler, temizler ve sıkılaştırır. Hücre yenilenmesine yardımcı olur, cildi siyah noktalardan ve sivilcelerden arındırır, gözaltı morluklarına iyi gelir, kırışıkların giderilmesinde etkilidir, cilde parlaklık verir, yaraların iyileşmesinde etkilidir, cildin yağ dengesinde olumlu etkileri vardır. Cildin bağışıklığını ve direncini arttırır. Spirulina, insan vücuduna son derece gerek­li olan mineral ve mikro elementler içermekte­dir. Örneğin demir, kalsiyum, sodyum, pota­syum, bakır, magnezyum ve manganez, çinko, fosfor, selenyum ve birçok vitamin karoten, nükleik asit, V-linolenik asit, polisakarin, manitol, klorofil, fenol, çeşitli enzimler ve biyoaktif maddeler. 

Spirulina Tablet Kullanımı Ve Kullanım Şekli
Öncelikle spirulinanın ıspanak gibi, lahana gibi bir bitki olduğunu dile getirmek isteriz. Çok şifalı ve zengin besin içereren spirulina lezzet olarak insanlara hitap etmemesi ve kolay kullanım sunmak amacıyla tablet yada kapsül haline getirilmektedir. Bu nedenle oldukşa şifalı olan spirulinayı gönül rahatlığıyla kullanabileceğinizi vurgulamak isteriz.
Uzun süreli dahi kullanabilirsiniz ki, biz spirulina tableti hayatınızın bir parçası yapmanız taraftarıyız. Maalesef günümüzde doğal, dengeli, yeterli beslenemiyoruz.Spirulina yosun hapı bu konuda size iyi bir destek olacaktır.


Ogansia Spirulina Yosun hapı kullanaların yorumları
Spirulina kilo alımı yapmıyor,kilo yapsaydı ben kullanmazdım.Fakat kasları doldurup sportif sağlıklı bir görünüm veriyor .bacak kol ve yüz kasları elle tutulur gözle görülür biçimde sağlıklı sıkı dolgun bir görünüme kavuşuyor...bence çok hoşta oluyor.işte bu sıkılığı ve dolgunluğu kilo sanmış olabilirler diye düşünüyorum.. Benim spirulina hakkındaki yorumum bu,ürünü tavsiye ederim.

Doğal bir diyet açlığı bastırır ve tatmin eder çünkü bu doğal diyet ile vücudun besinlere olan açlığı tatmin edilir. Spirulina konsantre bir doğal besindir. Aşağıdaki sayfalarda anlatıldığı gibi sağlıklı bir doğal gıda olarak diyetin parçası olarak kullanıldığında doğal vücut ağırlığının korunmasına yardımcı olacaktır. Birçok insan spirulinayı kullanmakta bunun yanında, karbonhidrat diyeti egzersiz, hafif yiyecekler yeme, yağlı yiyeceklerden kaçınma gibi yöntemlerle diyet uygulamaktadır. Spirulina, yemek ve atıştırma molasından en az 1 saat önce alınır. Aç olacağınız ve acıkacağınız zamanı planlayarak. Tabletin özümsenmesi sindirilmesi toza göre daha uzun süre alır. Bu yeşil süper gıda vücudun iştahının tatmin olmasında yardımcı olur. Herhangi bir iştah bastırıcı değildir, vücuda zarar verecek kimyasal madde ya da ilaç içermez. Basitçe, sindirilebilen doğal bir besindir. Kadınların düşük kalorili diyetlerinde demir açısından zengin olmalıdır. Bu konu üzerine Dr. Saundra Howard tarafından yazılmış The Spirulina Diet kitabı vardır. Yemek vakitlerinde dengeli bir diyet için yağlı gıdaların en az seviyeye getirilmesi, günlük egzersiz yapılarak kalori yakılması daha iyi ve sağlıklı olmayı sağlar. Amacınız yavaş yavaş zayıflarken temel yemek yeme alışkanlıklarınızı ve tarzınızı yeniden planlamak olmalıdır. Uzun dönemli bir başarı için ikisinin birlikte yürütülmesi şarttır. Bu yolla gıdaların yıkıcı etkilerinden korunulabilir, zararlı gereksiz diyetlere ve diyet haplarına ihtiyaç duyulmayabilir. Çünkü metabolizma ve biyokimya her insanda farklı olduğu için, kilo kaybı sonuçları da farklı olabilir. Birkaç hafta kilonuzu izleyin. Programınızı güçlendirmek istiyorsanız, spirulina miktarını yavaş yavaş arttırın ve hafif yemekler yiyin. Düzenli ve besleyici yemek yemek çok önemlidir. Doğru olan yavaş ama düzenli bir kilo kaybıdır. Spirulina doğal diyetin bilgeliğini hatırlamanıza yardımcı olacaktır. En önemlisi ise diyete geçiş aşamasında enerji sağlayarak daha düzenli ve sağlıklı bir diyetin temel taşını oluşturacaktır.

Kullanıcı Yorumları,Kullananlar tavsiye
Her derde deva bir şeymiş bu ya birde başka yere daha okudum benim hayatımı olumsuz yönde çok etkileyen fakat bir türlü baş edemediğim sigara belasının zararlarını bile bi nebzede olsa azaltıyormuş ..ama cildi düzgünleştirdiği kesin ..çünkü ben bilmeden kullandım daha öncede yazmıştım doğumdan sonra diyet ürünü olarak .o kadar güzelleştim ki kendi kendime herhalde yeni doğum yaptım onun verdiği bir güzelliktir diye düşünüyordum ama bir hafta falan içmiştim bugün yeniden start verdim .

Ben kilo vermek istemiyorum.aksine kilo almak istiyorum ve aşırıı kansızım. kan ilacı kullanıyorum.ayrıca cildimin güzelliği ve dinç olmak için ve en önemlisi sigara kullandığım için bu tablet bana çok cazip geldi bir tek kilo dışında. bu ilacı yemekten önce değilde sonra alsam nasıl olur.bu konuda tavsiyeniz var mı?

malum benim uzun süredir saçım dökülüyor ve çaresini hiçbir doktor bulamadı. B12 eksikliği çıktı bende, iğneler yedim, ilaçlar aldım, bana mısın demedi,doktor et, sakatat yiyeceksin dedi; ama ben vejeteryanım,işimiz zor o zaman dedi.Aktarıma gittiğimde anlattım durumu, bana hemen bir broşür çıkardı oradan balen marka spirulinayı tavsiye etti. 

Ersağ Spirulina yorumları
Ersağ spirulina extraktı İştahsızlık ve kilo almak için tok karına, kilo kontrolü ve sağlıklı kilo vermek için aç karına kullanabilirsiniz... Vücuda vitamin ve mineral desteği verdiği için her iki amaçla da kullanılabilir.

13 Yorumlar

YORUM YAZIP, GÖNDERME KONUSUNDA SIKINTI ÇEKENLER OLDUĞUNU SIK DUYUYORUM. ARZU EDENLER İÇİN YORUM GÖNDERME YOL HARİTASI:

1-Yorumunuzu yazın
2-“Yorum eklemek için bir kimlik seçin”i tıklayın
-“gmail” hesabınız varsa, o gözükür, onu seçin
-“gmail” hesabınız yoksa, “adı/URL” bölümünü seçin. “Adı” kısmına görünmesini istediğiniz şekilde adınızı yazın. URL’yi boş bırakın (eğer bir bloğunuz veya websiteniz yoksa)
3-“Devam”ı tıklayın
4-“Yayınla” tuşuna basın.

YORUMLARINIZ ÇOK DEĞERLİ, TEŞEKKÜRLER :)Bu Konuda İlk Yorum Yapan Siz olun...

  1. Ben 5 yildir kullaniyorum hic aksatmadan.behcet hastasiyim hcbirsey care olmadi 5 yil once yine behcet hastasi olan bir tanidigin tavsiyesi uzerine kullanmaya basladim yaralarimdan agrilarimdan kurtuldum. behcet hastalari kesinlikle kullanmali.diger faydalarida kesinlikle goz ardi edilmemeli.bencede asrin bulusu.allah razi olsun bulandan.

    YanıtlaSil
  2. Ben yaklaşık bir aydır kullanıyorum bana verdiği enerjiyi tarif edemem.Çevrem elli üç yaşındayım kırk üç yaşında göründüğümü söylüyor sizlere kullanmanızı öneriyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende üç gün oldu başlayalı. Çok yorgun bitkin enerjisiz hissediyorum kendimi. Onun için aldım. Henüz bir fark göremedim. Ne kadar zaman sonra acaba fark görülüyor. Şifa olsun

      Sil
    2. Henüz bir fark göremedim. Ne kadar zaman sonra acaba fark görülüyor. Şifa olsun

      Sil
  3. uğur akgün yaklaşık 4 yıldır kullanıyorum hem maske olarak hem kapsul olarak sivilcelerimden kurtuldum.bir rahatsızlığım yok şükür insana enerj veriyor dinç tutuyor bağışıklık sistemini güçlendiriyor.vücuttaki eksik vitamin ve minarelleri tamamlıyor. mutlaka % 100 doğal olanı bulmaya çalışısın ben www.ugimax.com. dan alıyorum cukur universitesi destekli 14 yıldır üretim yapan firmanın ürünleri. ayrıca %100 doğl şampuan ve sabunlarınıda kullanıyorum spirulinanın tavsiye ederim.www.ugimax.com

    YanıtlaSil
  4. Otoimmün rahatsızlığa yol açabileceğini unutmayınız !

    YanıtlaSil
  5. Peki bu spirulina kas yapmak için sporcu besini olarak kullanmanın herhangi bir sakıncası var mı? Spirulina kullananlar varsa yorum yaparsa sevinirim.

    YanıtlaSil
  6. Merhabalar bn zayiflamak icin kullanmak istiyorum bu urunu herhangi bi zarari varmidiir ve kilo verebilirmiyim

    YanıtlaSil
  7. Kilo vermek için kullanıcam tansiyona zararı varmı acaba lütfen cevaplayiniz

    YanıtlaSil
  8. Kilo vermek için kullanıcam tansiyona zararı varmı

    YanıtlaSil
  9. Basagrısı yaptı bende bu normalmı

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

YORUM YAZIP, GÖNDERME KONUSUNDA SIKINTI ÇEKENLER OLDUĞUNU SIK DUYUYORUM. ARZU EDENLER İÇİN YORUM GÖNDERME YOL HARİTASI:

1-Yorumunuzu yazın
2-“Yorum eklemek için bir kimlik seçin”i tıklayın
-“gmail” hesabınız varsa, o gözükür, onu seçin
-“gmail” hesabınız yoksa, “adı/URL” bölümünü seçin. “Adı” kısmına görünmesini istediğiniz şekilde adınızı yazın. URL’yi boş bırakın (eğer bir bloğunuz veya websiteniz yoksa)
3-“Devam”ı tıklayın
4-“Yayınla” tuşuna basın.

YORUMLARINIZ ÇOK DEĞERLİ, TEŞEKKÜRLER :)Bu Konuda İlk Yorum Yapan Siz olun...

Daha yeni Daha eski