süt azalması
Anne -Bebek
Zuhal Topal'la Sofrada program sponsoru olan ve Tv reklamlarda sürekli gördüğümüz Bestlak Damla Kullananlar Ne diyor? Gerçekten Anne sütünü arttırıyor mu? Bestlak Damla Kullanan annelerin yorumları nasıl açıkçası bunları Bestlak damla kullanmak isteyen herkes merak ediyor.

Bestlak Damla Nedir? Bestlak Damla Ne İşe Yarar?

Bildiğiniz gibi Her anne doğumdan sonra bebeğini emzirmek ister ancak annenin sütünün yetersiz geldiği durumlar olmuyor değil.İşte bu gibi durumlarda Anne sütünü arttırıcı etkisi ile Bestlak Damla güvenle kullanılabilecek bir ürün.Bebeklerin sağlıklı gelişimi için 2 yaşına kadar emzirilmesi gerektiği düşünüldüğünde sütü kesilmek üzere olan yada sütü bebeğine yetersiz gelen Anneler için gerçekten Bitkisel ekstreler ve C vitamini içeren takviye edici bir gıda ürünüdür.
sütüm gelmiyor
Emzirme

Bestlak Damla Kullananlar Yorumlar

Arkadaşlar bestlak damla kullanan var mı aranızda bebeğim 3 aylık ve sütümün azaldığını hissediyorum kullanıp memnun kalan var mı?
Benim kızımda prematüre doğdu ve sütüm çekilmek üzere bestlak faydası olur mu acaba çok şey kullandım .

Ben bu şekilde içemiyorum lohusa şerbeti veya çaylara yani rezene humana bir çay daha var aklıma gelmedi ama onlara katıp içiyorum.

Ben kullanıyorum memnunum. 2 buçuk aylık oldu bebeğim. Bir ay önce sütüm de baya fark edilir bir azalma olmuştu bestlak vardı elimde ama düzenli kullanmıyordum. Süt azalınca düzenli olarak kullanmaya başladım iki üç gün sonra artmaya başladı sütüm çok şükür bir sorunumuz yok artık.

Sütüm gerçekten çok azaldı. Bebeğim ek gıdayı sevmedi. Yine vermeye çalışıyorum ama sevmiyor. Bu ara hasta. Daha çok emzirmem gerekiyormuş. Sütüm yetmiyor. Bestlak damla iyi gelir mi? Eczanelerde ne kadara satılıyor?


Bestlak Damla Güvenli mi? İçeriğinde Neler Var?

Rooibosekstresi, Rezene ekstresi, Mine çiçeği ekstresi, Hayıt meyvesi ekstresi, Keçi sedef otu ekstresi, Arpa meyvesi ekstresi, Çemen tohumu ekstresi, Melisa Ekstresi,

Kullanım Bilgisi
Tavsiye edilen günlük porsiyon miktarı, günde 3 defa 20 şer damladır.

Uyarılar
Takviye edici gıdalar normal beslenmenin yerine geçmez. Hamilelik dönemi ile hastalık veya ilaç kullanılması durumlarında doktorunuza danışın.
Bu takviye edici gıda “YETİŞKİNLERE” yöneliktir.

Bestlak Damla Kullanıcı Yorumları


Bu aralar Maltana içmeye başladım onun da baya faydası oluyor. Rezene kimyon anason tohumu karışımı çayı içiyorum günde iki üç kupa. Zeytinyağı, organik tereyağı tüketiyorum, tahin pekmez tüketiyorum bunlar da sütün kalitesini artırıyor.olmadı bir de Bestlak denerim.

Ben sezeryan doğum yaptım oradaki doktor önermişti sütüm olmayınca 2 aylık bebeğim var uyumadan önce yarim bardak suya 20 damla damlatıyorum baya baya sütüm oluyor kesinlikle tavsiye ederim.
Ben de ilk zamanlar baya içiyordum hummana promalt vita mom rezene sonra sütüm yenince bıraktın simdi yine azaldı bende yarın Bestlak Damla almayı düşünüyorum bakalım.

Ben ilk 1 ay kullandım hatta 1 gece sütüm kesildi çok korktum o gün başladım çok iyi geldi sabaha göğüslerim çok şişmişti bana da doğum yaptığım da doktorum tavsiye etti. Bence Bestlak damla harika bir şey hemde ilaç değil bence sütü yetmeyenler denesin.

Ben galactago kullandım iki şişe çok da düzenli kullandım ama bir fayda görememiştim hatta aksine azaltmıştı sanki sütüm. Sonra Bir akrabamız tavsiye etti Bestlak damlayı ona da bir komşusunun eltisi söylemiş kullananlar memnun faydasını görürsünüz diye.

Prematüre bebeklerim üçüz..3 aylık sadece anne sütü veriyorum fakat sütüm 2 3 gündür iyice kesildi, Bende Bestlak kullanıcı yorumlarını okudum herkes memnun bir de ben deneyeceğim bakalım.

Ben doğum yapalı 36 gün oldu su ana kadar çoğu şeyi denedim humana stell tea , incir, börülce, su vs. Her şey yani . Ama 30 ml geçmiyor sağdığım da delireceğim  mama verince insanların tepkileri beni delirtiyor. ay yazık mama mi veriyorsun falan demeler. Az önce malt aldı eşim onu içtim. İnternet'te gezerken bir de normal toz mayayı sabah akşam 1 kaşık yiyip üzerine su için bolca yazmış biri 1 kaşık yedim zorla  bakalım 3 gün deneyeceğim daha da olmazsa yıldım artık kızlar psikolojim bozuldu resmen . Bu bestlak nasıl bir şeyse onu da alayım oldu oldu olmadı yapacak bir şey yok.

Başlarda sütüm az olduğu için günlük 4 öğün içiyordum birer tatlı kaşığı olacak şekilde. Sonra 3 öğüne indirdim ayrıca beslenmeme çok dikkat etmiştim bol bol yeşillik yoğurt baklagiller bulgur falan derken hatta aşure yaptırdım kaynanama ve öyle arttıki sütüm. Günde iki kase yiyordum o ara iki günde 200 gram almıştı bebeğim. Ve en az üç litre su içmeye çalış canım. Sütün mutlaka çoğalacak eminim


Benim de 20 günlük bebeğim var . Aynı kaderi paylaşıyoruz. Bende Sütüm bir sağımda 40
cc çıkıyor. Doğduğun da sarılık oldu değeri sınırdaydı. Biz de mamaya başladık. Sut + mama. Herkes neden emzirmiyor sun? bol bol emzir diyor. Sütüm ondan artmıyormuş. Bende bugün hiç mama vermedim hep emzirdim 24 saat oldu. Emiyor ama doyuyor mu bilmiyorum..Bestlak Damla Fiyatı fiyatı 40 TL civarı ben yeni aldım daha kullanınca faydasını yazarım,herkes memnunmuş,inşallah bende memnun kalırım. Bebişler aç sürekli ağlıyorlar.

Post a Comment

YORUM YAZIP, GÖNDERME KONUSUNDA SIKINTI ÇEKENLER OLDUĞUNU SIK DUYUYORUM. ARZU EDENLER İÇİN YORUM GÖNDERME YOL HARİTASI:

1-Yorumunuzu yazın
2-“Yorum eklemek için bir kimlik seçin”i tıklayın
-“gmail” hesabınız varsa, o gözükür, onu seçin
-“gmail” hesabınız yoksa, “adı/URL” bölümünü seçin. “Adı” kısmına görünmesini istediğiniz şekilde adınızı yazın. URL’yi boş bırakın (eğer bir bloğunuz veya websiteniz yoksa)
3-“Devam”ı tıklayın
4-“Yayınla” tuşuna basın.

YORUMLARINIZ ÇOK DEĞERLİ, TEŞEKKÜRLER :)Bu Konuda İlk Yorum Yapan Siz olun...

Daha yeni Daha eski