bebek bezi kullanıcı yorumları
Baby Turco
Baby Turco Kullanıcı yorumları konulu sayfamıza hoş geldiniz.Bugün sizlere Baby Turco yorumları,Baby Turco Kullananlar ne diyor? Baby Turco kullananlar memnun mu? bunları araştıracağız.

Yeni Bebek Bezi Markası Baby Turco

Bebek bezi piyasasında rekabet iyice kızıştı.Gün geçmiyor ki yeni bir bebek bezi markası ortaya çıkmasın.Gerçi bu durum bebek sahibi olanlar açısından olumlu bir durum ,bebek bezi markaları arasında ki bu rekabet umarım tüketiciye yansır.Bir bebek için en az 2 yıl bebek bezi kullanıldığını düşünürsek,bu durum bebek sahibi olan aileler açısından oldukça maliyetli bir durum.Tabi kullan at bebek bezlerinin rahatlığını da unutmamak gerekir.Yine de ekonomik durumu iyi olmayan aileler sürekli ucuz ve ekonomik bebek bezi arayışı içindeler.

Baby Turco Reklam Yüzü Haluk Levent

Dün akşam reklam kuşağında çok sevdiğim sanatçı Haluk Levent'i Baby Turco Bebek bezi reklamın da görünce ,açıkçası çok sevindim.Reklamın sloganı da gayet hoş "Değiştir Annesi,gelsin gülücük sesi"olmuş.Ürün #katkısızbebekbezi sosyal medya etiketi ile yer aldı.Bu sefer dedim yerli güzel ekonomik bir marka piyasaya çıkmış, bebek sahibi ailelerin gözü aydın olsun.


Baby Turco Hangi Firma,Baby Turco Yerli Mi? Baby Turco Sahibi kim?

Haluk Levent'in reklam yüzü olarak anlaştığı ve gerçekten gittim gördüm,gerçekten katkısız Bebek bezi olduğu için kabul ettim dediği Baby Turco Markası Kimin? Baby Turco Bebek bezi Gaziantep Organize sanayi bölgesinde faaliyet gösteren Puretex firması tarafından üretildiğini görüyoruz.Firma tamamen yerli bir firma olduğu için "Yerli malı ,Yurdun malı" sloganı ile herkesi bu ürünü denemeye davet ediyoruz.Yine Lady Turco isimli kadın pedi'de aynı puratex markası tarafından üretilmektedir.
Haluk Levent'in de zaten yardımsever kişiliği ortada ,o da buradan alacağı reklam geliri ile 200 öğrenciye burs vereceğini beyan etti.


Baby Turco Bebek Bezi Kullanıcı Yorumları

Baby Turco Henüz piyasaya yeni çıktığı için haliyle insanlar da ürünün kalitesi ve kullanımı ile ilgili arayışa girdi.İnternet üzerinde Baby Turco bebek bezi kullananlar ve Baby Turco Bebek bezi yorumları etiketli bolca arama da yapıldı.tabi olarak piyasaya yeni çıkan bu ürünü merak ediyor,kullanan var mı,diye yorumları merak ediyor.Biz de sizler için internet üzerinde yaptığımız araştırmalar da ürün ile ilgili gerçekten olumlu ya da olumsuz bir yoruma rastlayamadık.Biz de sizler gibi ürün hakkında ki yorumları merak ediyoruz.Umuyorum en kısa sürede Baby Turco Bebek Bezi kullanıcı yorumları sayfamızda ki yerini alacaktır.

Firma Bebek bezinin yanı sıra Bayanları da düşünmüş ,ve Lady Turco markası adı altında kadın pedi ve ıslak mendil üretimi de yapmış fiyatları da gayet ucuz ve ekonomik.En kısa sürede bayanların da Lady Turco kadın pedi'ni deneyip bu konudaki geri dönüşlerini yorum olarak sayfamızda paylaşacağını umut ediyorum.Ürün hakkında ki şikayetlerinizi de dilerseniz bu başlık altına yorum olarak bırakabilirsiniz.

Baby Turco Bebek Bezi Fiyatları

Baby Turco Bebek bezi fiyatları piyasanın hayli aşağısında görünüyor.Fiyatların bu kadar uygun ve ekonomik oluşu aileler açısından tercih sebebi olacak diye düşünüyorum.Ürün Şu anda İnternet üzerinde bulunan bilindik alışveriş sitelerinde ve Baby Turco resmi satış sitesinde uygun fiyatlarla satışa sunulmuş durumda 

Baby Turco 1.Numara 60 adet  Fiyatı.24,95

Baby Turco 2.Numara 60 adet  Fiyatı.24,95

Baby Turco 3.Numara 50 adet  Fiyatı.24,95

Baby Turco 4.Numara 44 adet  Fiyatı.24,95

Baby Turco junior 5.Numara 32 adet  Fiyatı.24,95

Baby Turco 6.Numara 24 adet  Fiyatı.24,95

Baby Turco Külot Bez Fiyatı:20 TL

Baby Turco Islak Havlu 100'lü 2,99

Lady Turco 10'lu kalın kadın pedi 2,05

Bu ürün ile ilgili İlk Yorumu siz yapın!!!!

8 Yorumlar

YORUM YAZIP, GÖNDERME KONUSUNDA SIKINTI ÇEKENLER OLDUĞUNU SIK DUYUYORUM. ARZU EDENLER İÇİN YORUM GÖNDERME YOL HARİTASI:

1-Yorumunuzu yazın
2-“Yorum eklemek için bir kimlik seçin”i tıklayın
-“gmail” hesabınız varsa, o gözükür, onu seçin
-“gmail” hesabınız yoksa, “adı/URL” bölümünü seçin. “Adı” kısmına görünmesini istediğiniz şekilde adınızı yazın. URL’yi boş bırakın (eğer bir bloğunuz veya websiteniz yoksa)
3-“Devam”ı tıklayın
4-“Yayınla” tuşuna basın.

YORUMLARINIZ ÇOK DEĞERLİ, TEŞEKKÜRLER :)Bu Konuda İlk Yorum Yapan Siz olun...

  1. Baby Turco Henüz yeni aldık ,kızımız için denemeye başladık.Tamamen katkısız oluşu ve Haluk Levent'e güvenerek aldık.1 hafta kullanalım sonra yorumlarım.ama baby turco fiyatları diğer bebek bezlerine göre gayet uygun geldi.

    YanıtlaSil
  2. Bizde yeni aldık oğluşumuza. Gayet güzel bir ürün baby turco. Diğer pahalı markalardan fazlası var eksiği yok. Kullanacak olanlar hiç düşünmesin benim yorumum olumlu.

    YanıtlaSil
  3. İyi ki yerli bebek bezi var. En azından paramız israil'e gitmiyor. 2 çocuk büyüttüm 3 çocuğum baby turco sayesinde geceyi rahat geçiriyor. Bebegimizi böyle bir bezle tanıştıran Haluk Levent'e teşekkürler.

    YanıtlaSil
  4. Baby turco çok güzel, fiyatı da çok uygun. Baby turco almayan denemeyen kalmasın. Ciltte tahriş yapmıyor, emiciliği süper, bebek sabaha kadar rahat uyuyor.

    YanıtlaSil
  5. Lady turco ped kullananlar varsa yorumlarını merak ediyorum.Yerli ürün doğal ürün diyorlar baya övüyorlar ama hala yorum göremedim.

    YanıtlaSil
  6. Lady turco ped kullanıyorum gayet yumuşak ve emici yabancı markalara gerek yok. Kalite olarak fazlası var. Yerli malı sonuçta

    YanıtlaSil
  7. Ladyturco yu kullanıyorum çok memnunum.bir çok perde hep alerji kaşıntı ve yanma oluyordu.ama lady turco da öyle bir şeye rastlamadım.

    YanıtlaSil
  8. Ben lady turco yu kullaniyorum diğer pedler alerjik kaşıntı ve yanma yapıyordu.her özel günüm bittiğinde Dr a gitmek zorunda kalıyordum ilaç merhem vermek zorunda kalıyordu.lady turco da rahatım.alerji pişik kaşıntı hiç biri yok.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

YORUM YAZIP, GÖNDERME KONUSUNDA SIKINTI ÇEKENLER OLDUĞUNU SIK DUYUYORUM. ARZU EDENLER İÇİN YORUM GÖNDERME YOL HARİTASI:

1-Yorumunuzu yazın
2-“Yorum eklemek için bir kimlik seçin”i tıklayın
-“gmail” hesabınız varsa, o gözükür, onu seçin
-“gmail” hesabınız yoksa, “adı/URL” bölümünü seçin. “Adı” kısmına görünmesini istediğiniz şekilde adınızı yazın. URL’yi boş bırakın (eğer bir bloğunuz veya websiteniz yoksa)
3-“Devam”ı tıklayın
4-“Yayınla” tuşuna basın.

YORUMLARINIZ ÇOK DEĞERLİ, TEŞEKKÜRLER :)Bu Konuda İlk Yorum Yapan Siz olun...

Daha yeni Daha eski