Samsung Galaxy A50 (2019) kullananlar yoruma gelsin.

Samsung A50 Kullanıcı yorumları merak edenler için ürün inceleme makalesi hazırladık.

Samsung A50 cep telefonu yorum ve incelemeleri 

Samsung A50 Telefonu yaklaşık 5 haftadır kullanıyorum. Bu süre içinde Ekim-kasım ayı güvenlik güncellemeleri aldı. Ayrıca sistem güncellemesi ile birlikte parmak izi okuyucu da 1 defa güncellendi. Ancak, daha henüz istenen düzeyde değil maalesef . Güvenlik olarak yüz tanıma sistemi parmak izinden iyi çalışıyor. Parmak izi tanıma hızı yetersiz.

Her defasında yeni parmak izi tanımlatıp acaba ben mi yanlış yapıyorum dedim ama sonuç nafile. 1 açıyorsa 3 açmıyor ve ekran kendini kilitliyor. Acil telefon etmeniz gereken durumlarda desen,sayı vb diğer güvenlik opsiyonlarını kullanmanız gerekiyor. Bence bu modelin şimdilik en büyük sıkıntısı bu.

Ben çok oyun oynamam ama gün içinde telefonda mesajlarıma bakıyorum, internette dolaşıyorum ve sürekli müzik dinliyorum. Batarya ve hızlı şarj özellikleri bu anlamda gayet başarılı. Mono hoparlör seviyesi tatmin edici düzeyde ama stereo olmadığı için yeterli değil. 


Kulaklık ses çıkışı HTC'den sonra bir tık geride kaldı ama gerekli eq ayarları ile kaliteli seviyede bas ve tiz sesleri alabiliyorsunuz. Ekranı zaten süper amoled , anlatmaya gerek yok. Telefon görüşmeleri ve gsm hattı ile ilgili hiçbir sorun yaşamadım, gayet başarılı. Bluetooth özelliği ve Chromecast bağlantı seçenekleri çok iyi çalışıyor. Anrodid tv ile bağlantı,ekran yansıtma gibi uygulamalarda hiç sorun yaşamadım. Samsung bence orta sınıf modeller arasında iyi iş çıkartmış, tavsiye ederim.

Post a Comment

YORUM YAZIP, GÖNDERME KONUSUNDA SIKINTI ÇEKENLER OLDUĞUNU SIK DUYUYORUM. ARZU EDENLER İÇİN YORUM GÖNDERME YOL HARİTASI:

1-Yorumunuzu yazın
2-“Yorum eklemek için bir kimlik seçin”i tıklayın
-“gmail” hesabınız varsa, o gözükür, onu seçin
-“gmail” hesabınız yoksa, “adı/URL” bölümünü seçin. “Adı” kısmına görünmesini istediğiniz şekilde adınızı yazın. URL’yi boş bırakın (eğer bir bloğunuz veya websiteniz yoksa)
3-“Devam”ı tıklayın
4-“Yayınla” tuşuna basın.

YORUMLARINIZ ÇOK DEĞERLİ, TEŞEKKÜRLER :)Bu Konuda İlk Yorum Yapan Siz olun...

Daha yeni Daha eski